خبرگزاری کار ایران

مدیریت کیفیت چرخه تولید تا توزیع به سبک «دایتی»

مدیریت کیفیت چرخه تولید تا توزیع به سبک «دایتی»
کد خبر : ۱۵۳۹۸۱۱

شرکت زرین غزال تولید کننده بستنی با برند دایتی فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ با ظرفیت اسمی‌۳۰۰ تن از انواع بستنی در روز آغاز نمود. در این راستا ماشین آلات تولید بستنی از کشور دانمارک خریداری شد و برای اولین بار در این صنعت همزمان یک واحد پایلوت تولید بستنی و شکلات روکش بستنی را در واحدR&D راه اندازی نمود. در حال حاضر این شرکت دارای توان تولید بیش از ۳۰۰ تن بستنی و ۵۰۰ تن لبنیات در روز است.

به گزارش ایلنا؛ برخی واحدهای تولیدی برای تثبیت کیفیت برای تمامی ‌مراحل چرخه تولید و توزیع برنامه‌ریزی کرده و استراتژی‌هایی به اجرا در می‌آورند. موضوعی که دایتی به آن توجه داشته و از این طریق جایگاه مقبولی در بازار کسب کرده است.

شرکت زرین غزال تولید کننده بستنی با برند دایتی فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ با ظرفیت اسمی‌۳۰۰ تن از انواع بستنی در روز آغاز کرد. در این راستا ماشین آلات تولید بستنی از کشور دانمارک خریداری شد و برای اولین بار در این صنعت همزمان یک واحد پایلوت تولید بستنی و شکلات روکش بستنی را در واحدR&D راه اندازی نمود. در حال حاضر این شرکت دارای توان تولید بیش از ۳۰۰ تن بستنی و ۵۰۰ تن لبنیات در روز است.

این شرکت معتقد است اولین شرکت تولید کننده بستنی در ایران بوده که همزمان با شروع به کار خود تعداد زیادی فریزر نگهداری بستنی را از ترکیه خریداری و جهت عرضه محصولات خود آن‌ها را در فروشگاه‌ها قرارداد. همچنین برای اولین بار به جهت حمل و نقل صحیح محصولات خود ناوگان مجهز به کامیونت، کامیون و تریلی‌های یخچال دار خریداری و شرکت دایتیران را تاسیس کرد تا از این طریق مطمئن باشد محصولات با کیفیت خود را در دسترس مشتریان در سراسر ایران قرار دهد.

از آنجایی که خط مشی مدیریت ارشد سازمان مبنی بر تولید با کیفیت و با سلیقه ایرانی است که شیر و تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه در اروپا مانند رنگ‌های خوراکی، استابلایزر، طعم دهنده‌های طبیعی و ... استفاده کرده و به جهت مهم ترین ماده اولیه مورد استفاده در بستنی یعنی شیر، مزرعه گاوداری خود را تأسیس کرد تا شیر مورد نیاز کارخانه با برترین کیفیت تولید و در اختیار خط تولید بستنی و لبنیات

قرار می‌گیرد. محصولات دایتی در مدت زمانی کوتاه توانسته است علاوه بر کسب اقبال عمومی، موفقیت‌های زیادی در کسب نشان‌های کیفیت از جمله نشان استاندارد ملی ایران، نشان‌های مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱،ISO۲۲۰۰۰، نشان حلال، گواهی تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار، لوح تقدیر کارآفرین نمونه کشور، تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان برای سال‌های متوالی، عنوان واحد تولیدی برتر از طرف سازمان غذا و دارو، لوح زرین مدیریت بازاریابی صنایع لبنی از طرف اداره نظارت بر مواد غذایی و همچنین عنوان صادر کننده نمونه در سطح ملی و استانی را به دست آورد.

به منظور تهیه و توزیع محصولات لبنی سالم و فاقد هرگونه ترکیبات نگهدارنده در سال۱۳۷۸ کارخانه لبنیات آپادا وابسته به گروه صنعتی زرین غزال اولین محصولات لبنی تولیدی خود را با حفظ زنجیره سرمایشی که اهمیت بسزایی در تهیه غذای سالم دارد را وارد بازار کرد. در حال حاضر کارخانه لبنیات سبد کاملی از محصولات لبنی شامل انواع شیر و شیر طعم دار، دوغ، خامه، پنیر، ماست و ماست‌های طعم دار را تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند.

همچنین این مجموعه در راستای عمل به رسالت مسئولیت اجتماعی خود، مرکز خیریه همودیالیز حاج رضا ابراهیمی، مرکز آموزشی پژوهشی و دیالیز شماره ۲ خیریه حاج رضا ابراهیمی‌ واقع در شهرستان ارسنجان، سالن چند منظوره ورزشی غزال​، مجموعه ورزشی روباز پارسیرنگ، پردیس مرکز آموزشی و پژوهشی ابوعلی سینا و مجتمع آموزشی فرهنگی نمونه دولتی هیأت امنایی غزال را راه اندازی کرده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز