خبرگزاری کار ایران

دامداران؛ از بامدادان تا شامگاهان

دامداران؛ از بامدادان تا شامگاهان
کد خبر : ۱۵۲۶۹۳۴

شرکت فرآورده‌های لبنی تین (دامداران)، برند شناخته شده صنایع غذایی

بهار سال ۱۳۶۳ برندی در صنایع لبنی متولد شد که به یمن محصولات متنوع و باکیفیت، توانست خیلی زود سر از سفره‌های ایرانیان در آورد و «از بامدادان تا شامگاهان» میهمان صبح و ظهر و شام آنها باشد.

به گزارش ایلنا، شرکت لبنیاتی دامداران بصورت یک واحد صنفی و کارگاهی از بهار ۱۳۶۳ در شمال شهر تهران شروع به کار کرد. ابتدا انواع ماست‌های گاوی و گوسفندی و شیر با بسته بندی نایلونی خام و سپس نایلونی پاستوریزه تولید می‌کرد و متعاقبا تولید دوغ، قره قوروت، بستنی سنتی، لور، کشک، کره، سرشیر و پنیر را به محصولات خود اضافه کرد.

 محصولات دامداران با ویژگی خاص طبیعی که داشت در همان ساعت‌های اولیه روز در فروشگاه‌ها تمام می‌شد. بعد از گذشت چند سال با استقرار واحد دامپروری در شهریار، خود مبادرت به تهیه شیر خام طبیعی کرد و نهایتا در سال ۱۳۷۱ در روستای هفت جوی کارخانه تولید لبنیات را مستقر کرد.

در حال‌حاضر مجموعه هلدینگ برند تجاری دامداران، کارخانجات تولید و بسته‌بندی انواع محصولات لبنی پاستوریزه مدت‌دار و انواع نوشیدنی است. انگیزه و هدف از ورود به این صنعت، تهیه لبنیات سالم و متنوع در ایران بود که این خود به خود سبب ایجاد کارآفرینی و اشتغال می‌شد؛ در تولید این گروه محصولات، که نیاز روزانه مردم است صداقت، سلامت و طبیعت‌محوری سبب موفقیت و پیشرفت بیشتر شرکت شد.

در اهمیت این صنف و صنعت همان بس که در کتب آسمانی مورد اشاره ویژه و خاص خداوند، انبیاء و اولیاء وی قرار گرفته است. شغل و کسب کشاورزی-دامداری و همچنین مصرف لبنیات (شیر) به‌عنوان غذای بهشتی بر شمرده شده است که خود به خود شامل مشتقات آن نیز می‌شود.

دامداران مجموعه‌ای مستقل در تهیه شیرخام، تولید ظروف، تولید انواع فرآورده های لبنی پاستوریزه و استریل است.

شرکت‌های «میامی»، «سحر»، «جهان صالح» و «پارس‌سان» نیز شرکت های همگروه دامداران هستند.

حضور در جمع ۱۰۰ برند برتر ایرانی تا نشان امین‌الضرب

برند دامداران در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد. همچنین این شرکت در چهارمین دوره جشنواره امین‌الضرب که در دی ماه ۱۳۹۸ برگزار شد نیز نشان امین‌الضرب را دریافت کرد.

شرکت فرآورده‌های لبنی تین (دامداران)، سال ۹۹ برای اولین بار موفق به دریافت لوح و تندیس واحد نمونه ملی از سازمان ملی استاندارد و برای دومین بار نیز موفق به دریافت لوح و تندیس واحد نمونه استانی از اداره استاندارد استان تهران شد.

این شرکت دارای ۱۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری معتبر برای انواع محصولات پاستوریزه تولیدی شامل کشک ، پودرشیر خشک و انواع خامه ، ماست، شیر و دوغ است. 

آزمایشگاه این شرکت به‌عنوان آزمایشگاه همکار اداره استاندارد، در سال ۹۴ موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران NACI  شده است. این گواهینامه به علت رعایت الزامات استاندارد ملی ایران ۱۷۰۲۵  IEC ISO صادر شده و باتوجه به استمرار انطباق با ضوابط مربوطه تا سال ۱۴۰۰ معتبر است. همچنین موفق به همکاری در اولین دوره آزمون مهارت جهت تست پایداری و همگنی بر اساس استاندارد ۱۷۰۴۳  IEC ISO  با پژوهشکده سیستم‌های پژوهشگاه استاندارد شده است.

شرکت فرآورده‌های لبنی تین (دامداران)، در سال ۹۸ برای محصول پودر شیر خشک و شیر پاستوریزه از موفق به دریافت نشان حلال از سازمان ملی استاندارد، تنها مرجع صادر کننده نشان حلال کشور شده است. همچنین در سال ۹۸ موفق به دریافت تندیس واحد نمونه استانی برای فرآورده ماست طعم‌دار پاستوریزه از اداره استاندارد استان تهران شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز