خبرگزاری کار ایران

اهدای «قلم صلح» به دانش‌آموزان زاهدانی در هفته گردشگری

اهدای «قلم صلح» به دانش‌آموزان زاهدانی در هفته گردشگری
کد خبر : ۱۵۳۶۵۱۹

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از اهدای «قلم صلح» به دانش‌آموزان دختر یک مدرسه در زاهدان خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، محمدهادی طهرانی مقدم در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی گردشگری و صلح که به مناسبت هفته گردشگری برگزار شد، گفت: با توجه به قرار گرفتن در هفته گردشگری که با شعار «گردشگری و صلح» نامگذاری شده است یک کارگاه تخصصی با همین عنوان در زاهدان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تأکید کرد: متأسفانه جنگ‌ها و اتفاقات تلخ و ناگواری که این سال‌ها اتفاق می‌افتد ناشی از روایت‌های ناصحیح و خط دهی‌های اشتباه رسانه‌ای و جنگ روایت هاست که دشمنان با ترفندهای رسانه‌ای به دنبال وارونه کردن حقایق هستند و روایت صحیح به خوبی مخابره نمی‌شود.

او ادامه داد: امروز قلم صلح در دست شما دانش‌آموزان است و می‌توانید با این قلم‌ها در راستای صلح جهانی گام بردارید و گردشگری، بهترین مسیر برای رسیدن به این هدف والای انسانی است که‌امیدوارم همه در راستای تحقق آن کوشا باشند.

به گفته طهرانی مقدم، در این کارگاه در خصوص گردشگری و صلح و خصوصاً شهرسوخته سیستان که نماد شهر صلح است مواردی مطرح شده و دانش‌آموزان ضمن آشنایی با بناهای تاریخی استان، پیرامون صلح و دوستی و نقش آن‌ها در حفاظت از ابنیه‌های تاریخی آموزش‌های لازم را دیدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در انتهای این کارگاه نیز به دانش‌آموزان حاضر، گل و خودکارهایی که مزین به عنوان  «گردشگری و صلح» بود تحت عنوان قلم صلح اهدا شد و از آن‌ها خواسته شد تا با این خودکارها در راستای صلح جهانی با محوریت گردشگری نگارش‌هایی انجام دهند و به نوبه خود در این مسیر ارزشمند گام بردارند.

این کارگاه به همت معاونت گردشگری اداره‌کل و در محل موزه منطقه‌ای جنوب شرق و با حضور دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه دانش زاهدان و تدریس استاد کمالی جوان برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز