خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته جهانی زمین پاک/

سواحل شهرستان محمودآباد پاکسازی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۱

به مناسبت هفته جهانی زمین پاک همایش عمومی پاکسازی سواحل شهرستان محمودآباد با حضور قشر گسترده ای از دانش آموزان و دانشجویان و شهروندان شهر محمودآباد برگزار شد.

پیش از ظهر امروز و به مناسبت هفته جهانی زمین پاک همایش عمومی پاکسازی سواحل شهرستان محمودآباد با حضور قشر گسترده ای از دانش آموزان و دانشجویان و شهروندان شهر محمودآباد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از محمود آباد،محمد محتاطی مدیرعامل کانون ساحل سبز مازندران هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء فرهنگ زیست محیطی شهروندان و آموزش و احیاء حقوق و وظایف شهروندی و همچنین توجه به اصل پنجاهم قانون اساسی کشور عنوان کرد و گفت: این همایش به همت فرمانداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و اداره حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش و بهزیستی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

وی افزود: این همایش با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ادارات برگزار کننده همایش و جمع کثیری از مشتاقان حفاظت از محیط زیست اعم از دانش آموزان مدارس و مهدهای کودک و دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ساحل دریای 32 شهر محمودآباد برگزار شد.

وی خاطر نشان شد: در این همایش شرکت کنندگان به اتفاق یکدیگر مسافت سه کیلومتری همایش را پاکسازی نمودند.

مدیرعامل کانون ساحل سبز مازندران خاطر نشان شد: شهرستان محمودآباد دارای 33 کیلومتر ساحل آزاد و قابل بهره برداری برای عموم شهروندان و مسافران می باشد که همه ساله در ایام تابستان و تعطیل مورد استقبال و توجه هموطنانمان واقع می شوند که عدم احساس مسئولیت در قبال محیط ساحل و فقر فرهنگی در حوزه محیط زیست باعث می شود سواحل شهرستان مملو از زباله باشد.

محتاطی گفت: همه روزهای سال روز و هفته زمین پاک است و شهروندان باید در قبال محیط اطراف زندگیشان احساس مسئولیت نموده و در نگهداری و پاکسازی آن از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز