خبرگزاری کار ایران

سردار تنگسیری:

ایران همواره در تلاش برای حفظ امنیت و سلامت منطقه بوده است/جزایر سه‌گانه به نام ایران شناخته می‌شوند

ایران  همواره در تلاش برای حفظ امنیت و سلامت منطقه بوده است/جزایر سه‌گانه به نام ایران شناخته می‌شوند
کد خبر : ۱۵۴۶۳۶۶

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی از زمان انقلاب، همواره در تلاش برای حفظ امنیت و سلامت منطقه بوده است. در خصوص جزایر سه‌گانه ایرانی، باید تأکید کنیم که این جزایر به نام ایران شناخته می‌شوند و نباید اجازه دهیم دشمنان در این خصوص اظهارنظر کنند. در این شرایط بحرانی، نباید اجازه دهیم که دشمنان به فرافکنی بپردازند، در حالی که مسلمانان مظلوم در غزه و لبنان به شهادت می‌رسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان در جمع خبرنگاران گفت: اگر اسرائیل تهدید کرده باشد که احتمالاً حمله‌ای به ایران انجام خواهد داد، در صورت تحقق این تهدید، پاسخ ما آماده و قاطع خواهد بود. ما کاملاً آمادگی داریم و این به معنای آن است که نیروهای مسلح دائماً در حالت آماده‌باش هستند. فرمانده معظم کل قوا نیز بر آمادگی برای مقابله با هر متجاوزی تأکید کرده‌اند و در صورت هرگونه تجاوز، پاسخ سخت و دندان‌شکن خواهیم داد.

وی ادامه داد: شهادت آقای نیلفروشان در محور مقاومت نشان‌دهنده عاقبت‌به‌خیری یک رزمنده است. شهادت بالاترین درجه نزد خداوند است و ما به این مرگ که مدالی از سوی خداوند است، افتخار می‌کنیم. این افتخار در راه خدا و آزادی و در نبرد با دشمنان قسم‌خورده اسلام به دست می‌آید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما رزمایش‌هایی را در نظر داریم و همواره به کشورهای همسایه در خلیج فارس و سایر کشورهای مسلمان پیام صلح و دوستی ارسال کرده‌ایم. این رزمایش در واقع امنیت منطقه هرمز را برقرار می‌کند و متعلق به کشورهای مسلمان منطقه است. ما توانایی ایجاد امنیت در این منطقه را داریم. بارها اعلام کرده‌ایم که در صورت برگزاری رزمایش، این اقدام به منظور تأمین امنیت منطقه خواهد بود.

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از زمان انقلاب، همواره در تلاش برای حفظ امنیت و سلامت منطقه بوده است. در خصوص جزایر سه‌گانه ایرانی، باید تأکید کنیم که این جزایر به نام ایران شناخته می‌شوند و نباید اجازه دهیم دشمنان در این خصوص اظهارنظر کنند. در این شرایط بحرانی، نباید اجازه دهیم که دشمنان به فرافکنی بپردازند، در حالی که مسلمانان مظلوم در غزه و لبنان به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز