خبرگزاری کار ایران

دهانی در تذکر شفاهی:

زیرساخت‌های لازم دانشگاهی در شأن سراوان فراهم شود

زیرساخت‌های لازم دانشگاهی در شأن سراوان فراهم شود
کد خبر : ۱۵۳۷۰۹۴

نماینده مردم سراوان در مجلس، گفت: ضمن تشکر از ارتقای مجتمع آموزش عالی سراوان به دانشگاه درخواست دارم زیرساخت‌های لازم را در شأن یک دانشگاه فراهم کنید، ایجاد رشته‌های ارشد و دکترا نیاز مبرم منطقه محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد نور دهانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۰ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: حوادث تروریستی رخ داده در استان سیستان و بلوچستان را به شدت محکوم می کنیم و خواستار برخورد جدی با عوامل آن هستیم. همچنین از رئیس جمهور و هیئت دولت برای سفر به استان و حوزه انتخابیه اینجانب دعوت می‌کنم.

نماینده مردمی سراوان، سیب و سوران در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما و خدا قوت در پروژه مهر اما مربیان پیش دبستانی معلمان طرح مهرآفرین، حق التدریسی‌ها و نیروهای نهضتی منتظر تعیین تکلیف هستند و این عزیزان برای آموزش و پرورش کشور زحمت کشیدند، شایسته است شأن آن ها حفظ شود و همانند سایر افراد تعیین تکلیف شوند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان از نظر شاخص‌های آموزشی در رتبه آخر قرار دارد، شرایط استان را به صورت ویژه مد نظر قرار دهید.

دهانی خطاب به وزیر کشور، عنوان کرد: مردمان حوزه انتخابیه در تنگنا قرار دارند، امنیت ما وابسته به اقتصاد مرز است، درخواست دارم به صورت جدی به این موضوع ورود کنید، نسبت به چالش‌های امنیتی تمکین می‌کنیم اما اینکه مردم حوزه انتخابیه از این نعمت محروم باشند پذیرفتنی نیست زیرا در کشور بازارچه‌های مرزی و تجاری فعال داریم لذا درخواستم این است که مردم حوزه انتخابیه اینجانب را همانند سایرین ببینید.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از ارتقای مجتمع آموزش عالی سراوان به دانشگاه درخواست دارم زیرساخت‌های لازم را در شأن یک دانشگاه فراهم کنید، ایجاد رشته‌های ارشد و دکترا نیاز مبرم منطقه محسوب می‌شود که مستلزم جذب هیئت علمی می‌باشد اما متاسفانه جذب هیئت علمی صورت نگرفته و هیئت علمی بومی نیز بلاتکلیف هستند لطفا نسبت به جذب هیات علمی بومی اقدام کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز