خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

شهیدان مانند شمشیری از قلاف درآمده برای دشمنان خطرناک‌تر از قبل شهادت‌شان هستند

شهیدان مانند شمشیری از قلاف درآمده برای دشمنان خطرناک‌تر از قبل شهادت‌شان هستند
کد خبر : ۱۵۳۶۹۹۷

حجت الاسلام محمدحسنی گفت: شهیدان همانند شمشیری از قلاف درآمده و قطره‌ای به اقیانوس رسیده و خورشیدی از پشت ابر بیرون رهیده‌اند که برای دشمنان خطرناک ترند تا قبل از شهادتشان هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در آیین تشییع پیکر مطهر شهید خاکی‎زاده که صبح امروز (سه شنبه) در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مقاومت سید حسن نصرالله و تمام شهدای انقلاب اسلامی، گفت: این آیین باشکوه با هدف تجلیل از شهدا برگزار می‌شود؛ به ملت بزرگ ایران و نیروی هوایی ارتش و آحاد کارکنان این نیرو و فرمانده ولایی این نیرو تبریک عرض می کنم.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه خانواده  شهدا زینت بخش زندگی ما بوده و برکات فراوانی برای انقلاب اسلامی دارند، ادامه داد: از منظر قرآن و در میان انواع قله‌های عزت، شهادت مرتفع ترین قله افتخار است که  انسان‌های ویژه خودساخته توان فتح آن را دارند. در عظمت شهدا همین بس که قرآن شهدا را همیشه جاوید نامیده و آنان همیشه زنده اند و مرگ در قاموس زندگی آنان جایی ندارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: شهیدان همانند شمشیری از قلاف درآمده  و قطره‌ای به اقیانوس رسیده و خورشیدی از پشت ابر بیرون رهیده‌اند که برای دشمنان خطرناک ترند تا قبل از شهادتشان هستند.

وی با بیان اینکه مکتب سید حسن نصرالله در بین نیروهای مقاومت جریان داشته و نهادینه شده است، تصریح کرد: تفکر شهید سیدحسن نصرالله بعد از شهادت برتر از قبل عمل خواهد کرد و دمار از روزگار جنایتکاران صهیونیستی درخواهد آورد.

حجت الاسلام محمدحسنی با تاکید بر اینکه طبق سنت الهی نابودی صهیونیست‌ها قطعی و به زودی اتفاق خواهد بود، خاطرنشان کرد: اشغالگران صهیونیست با این جنایت‌ها سرعت هلاکت خود را پیش انداختند و مطمئن باشید نیروهای مقاومت پاسخ سختی به جنایتکاران خواهند داد.

وی اظهار کرد: امروز در مقطع بسیار مهم آزمون تاریخی قرار گرفتیم و باید صف خود را مشخص کنیم، برای اینکه از عزت، اسلام و ارزش‌های خود دفاع شرافتمندانه داشته باشیم و بتوانیم راه شهیدانی مانند خاکی‌زاده‌ها را آبرومندانه و قهرمانانه ادامه دهیم. باید همچون این عزیزان مسیر درست تاریخ را به درستی تشخیص دهیم و با حمایت از جبهه مقاومت رسالت خود را به درستی انجام دهیم و همچون امام حسین (ع) برای تمام تاریخ اسوه باشیم که جز این از ملت لبنان و یمن و محور مقاومت انتظاری نمی‌رود.

حجت الاسلام محمدحسنی گفت: ما در این آزمون تاریخی باید به دنیا ثابت کنیم امت اسلامی بیدار است و شهید می‌دهد اما تسلیم نمی‌شود، امت عزتمند اسلامی خسارت‌ها را متحمل می‌شود اما هرگز در برابر دشمن سر خم نمی‌کند. همه موظف هستیم بنا به حکم فرمانده معظم کل قوا( مدظله‌العالی) در این مقطع تاریخی همچون همیشه در کنار ملت قهرمان و مقاوم لبنان و فلسطین و محور مقاومت بایستیم تا به لطف خداوند متعال سرزمین‌های اشغال شده به دامن اسلام برگردد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز