خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

سیدحسن نصرالله نماد مقاومت جهانی در قرن ۲۱ علیه استکبار جهانی بود

سیدحسن نصرالله نماد مقاومت جهانی در قرن ۲۱ علیه استکبار جهانی بود
کد خبر : ۱۵۳۵۹۶۰

نماینده مردم شیراز در مجلس، گفت: سید حسن نصر الله نماد مقاومت جهانی قرن 21 علیه استکبار جهانی بود که برکت خون ایشان به فضل الهی شاهد رویش صدها نصرالله از جوانان امت اسلامی خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، سید اسماعیل حسینی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز ( یکشنبه ۸ مهرماه) در تذکر شفاهی خود، گفت: شهادت سید مقاومت و همرزمان وی را به امت اسلامی و همه آزادگان جهان تسلیت و به روح بلند شهدای عزیز تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: سید حسن نصر الله نماد مقاومت جهانی قرن ۲۱ علیه استکبار جهانی بود که برکت خون ایشان به فضل الهی شاهد رویش صدها نصرالله از جوانان امت اسلامی خواهیم بود. حال که رژیم سفاک صهیونی فخر جهان اسلام سید عزیز مقاومت را به شهادت رسانده است حجت بر همگان تمام شده و باید با تمام توان به مقابله با این رژیم جنایتکار رفت.

این نماینده مردم در مجلس، تصریح کرد: وظیفه ما به نمایندگی از ملت بزرگ ایران و با تاسی از امام خمینی (ره) و رهبر عزیز انقلاب این است که با تمام توان از هر فرد و گروهی که بتواند به منافع این رژیم غاصب آسیبی برساند حمایت حداکثری کنیم. حمایت های مالی و تجهیزاتی و مهم تر از همه حمایت های سیاسی و رسانه ای باید سرلوحه دولت جمهوری اسلامی قرار بگیرد.

حسینی عنوان کرد: بعد از جنایات، همه جهانیان چشم انتظار پاسخی قوی و همه جانبه و تاریخی به گستاخی صهیونیست ها هستند، مسئولین نظامی و امنیتی ما با تجارب گران بهایی که دارند مورد اعتماد مردم هستند اما تاکید می‌کنیم اظهاراتی از سر ضعف و ایجاد ترس از جنگ احتمالی پذیرفته نیست. همگان باید بدانند که امام عزیز به ما آموخته است که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است مبادا تحلیل های غلط و غیر واقع بینانه ما را از اقدامات موثر و دردناک علیه رژیم بازدارد یا مسئولان ارشد نظام را دچار تردید کند.

وی افزود: مبادا زمزمه های ساده اندیشانه ما را به اقدامات نمایشی مجامع جهانی یا دولت های همپیمان جنایتکاران امیدوار کند و ظرفیت عظیم امت اسلامی و آزادگان جهان را برای ضربه زدن به رژیم دچار تعلل کند. ان شاء الله فتح و وعده الهی نزدیک است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز