خبرگزاری کار ایران

رامین در موافقت با کلیات برنامه کابینه دولت چهاردهم؛

ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند یکپارچگی حاکمیت است

ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند یکپارچگی حاکمیت است
کد خبر : ۱۵۱۸۶۸۳

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره تاریخی قرار داریم که سایه جنگ در همه جای دنیا سایه افکنده است، ایران اسلامی برای رهبری مقاومت بیش از هر زمان دیگری نیازمند یکپارچگی حاکمیت است. گویی سهم خواهی آشکار در ابتدای راه در پشت تریبون مجلس زشتی خود را از دست داده است.

به گزارش ایلنا، شاهرخ رامین در نشست علنی امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه و خط مشی کابینه دولت چهاردهم، گفت: در دوره تاریخی قرار داریم که سایه جنگ در همه جای دنیا سایه افکنده است، ایران اسلامی برای رهبری مقاومت بیش از هر زمان دیگری نیازمند یکپارچگی حاکمیت است، مردم انتظار دارند دغدغه های آن ها را مطرح کنیم و مشکلات آن ها را فراموش نکنیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس دوازهم با تشکر از آقای پزشکیان و تلاشی که در این مدت در خصوص انتخاب وزرای پیشنهادی داشتند، اظهار داشت: پزشکیان از حداکثر توان خود بهره گرفت تا از گروه های سیاسی مختلف در ترکیب وزرا همه جانبه استفاده کند.

وی خطاب به پزشکیان، ادامه داد: در دیداری که با آزادگان و ایثارگران داشته ام همه آن ها را از انتخاب شما خشنود دیدم، در همایش ها تشکل های بخش خصوصی همگی از این انتخاب بسیار راضی بوده اند، اصولگرا و اصلاح طلب در کنار یکدیگر امیدوار به آینده هستند؛ تعهد به نظام جمهوری اسلامی و آرمان شهدا نقطه مشترک تمام وزرای پیشنهادی بوده است، در جلساتی که کمیسیون ها در بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی داشته اند متعهد بودن تمام گزینه های کابینه چهاردهم و اصل ولایت فقیه دیده می شود.

رامین در ادامه یادآور شد: گویی سهم خواهی آشکار در ابتدای راه در پشت تریبون مجلس زشتی خود را از دست داده است، با تاکید به دلجویی از تمام اقوام و گروه ها همگان را به دوری از تفرقه افکنی دعوت می کنم، دولت و مجلس در شکل گیری کابینه وفاق ملی تلاش می کند تا کابینه ای اصلح را معرفی کند، که رئیس جمهور با معرفی آن به مجلس شورای اسلامی نشان داد که اهتمام جدی برای تحقق این استراتژی دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: اجرای نامناسب چشم اندازها و اسناد سیاست های کلی نظام از عدم تحقق اهداف و مشکلات است؛ سیاست ها و اسناد کلی نظام شکل گیری وفاق ملی است. رفاهیات کلی مردم جامعه، اصلاح نظام یارانه ای، اجرای برنامه هفتم توسعه، ایجاد اشتغال، عدالت در نظام یارانه ای، عدالت در نظام پرداخت مالیاتی، توجه به مناطق محروم از برنامه های دولت پزشکیان است،  همچنین ارتباط سازنده با جهان، کاهش تحریم ها، افزایش تجارت خارجی، اجرای قوانین به جای ایجاد قوانین، از سایر برنامه های ایشان در دولت چهاردهم مطرح شده است.

وی در پایان با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: موفقیت پزشکیان و دولت او موفقیت همه ما است، با توجه به شرایط حساس منطقه ضرورت دارد دولتی یکپارچه روی کار بیاید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز