خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ حیدری:

حفظ جایگاه و الگوی خانواده قرآنی، برای نزاجا یک اولولیت است

حفظ جایگاه و الگوی خانواده قرآنی، برای نزاجا یک اولولیت است
کد خبر : ۱۵۱۸۰۰۴

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: نیروی زمینی ارتش با تمام توان در راستای حفظ همیشگی جایگاه و الگوی خانواده قرآنی و توسعه و گسترش چنین خانواده‌های ارزش‌مدار و ولایت‌پذیری کوشش می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌ها و خواهران شاغل نزاجا که شامگاه چهارشنبه ۲۴ مرداد در مرکز فرهنگی و رفاهی شهید آبشناسان نیروی زمینی در استان مازندران برگزار شد، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)، گفت: نیروی زمینی ارتش از طریق همکاری و هم‌اندیشی مستقیم و مداوم با عقیدتی‌سیاسی‌های خود، از هیچ تلاشی برای ترویج الگوها و معارف دینی و ترغیب و تشویق خانواده‌ها برای انس با احکام و آموزه‌های متعالی اسلامی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش افتخار دارد که حداکثر خانواده‌های مأنوس به قرآن کریم را در خود جای داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این افتخار بزرگ و دستاورد ارزشمند جز از طریق همدلی و همراهی مجدانه خانواده‌های قرآنی، ولایی و مخلص نیروی زمینی ارتش به دست نیامده است و به همین سبب، نیروی زمینی ارتش با تمام توان در راستای حفظ همیشگی جایگاه و الگوی خانواده قرآنی و توسعه و گسترش چنین خانواده‌های ارزش‌مدار و ولایت‌پذیری کوشش می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش افتخار دارد که میراث‌دار بیش از ۴۶ هزار شهید قرآنی و ولایت‌مداری است که تمام هستی خویش را در راه اعتلای ارزش‌های الهی و حفظ استقلال، عزت، شرف و خاک ایران اسلامی نثار کردند.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های آتی نیروی زمینی برای ترویج فرهنگ قرآن در نزاجا، خاطر نشان کرد: نیروی زمینی ارتش در راستای تحقق شعار «در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاح»، در نظر دارد تا دوره‌ای یک‌ساله برای تربیت و تعلیم دینی و معرفتی دانش‌‎آموختگان خود تحت عنوان دوره‌ حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار کند تا از این رهگذر، به انس و الفت توأمان و مداوم کارکنان خود با آموزه‌ها و انوار الهی، تداوم بخشد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز