خبرگزاری کار ایران

عباس‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

کابینه معرفی شده تقریبا فراجناحی است

کابینه معرفی شده تقریبا فراجناحی است
کد خبر : ۱۵۱۷۷۲۲

نماینده بوئین‌زهرا و آوج گفت: آقای پزشکیان در کلیات سعی کرده کابینه‌ای معرفی کند که وفاق ملی داشته باشد. یعنی هم از جریان اصلاحات هستند، هم متعادل و اصولگرا؛ کابینه معرفی شده تقریبا فراجناحی است و در مجموع خوب هستند.

محمد عباس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وزرای پیشنهادی از سوی مسعود پزشکیان به مجلس برای دولت چهاردهم گفت: آقای پزشکیان فرمودند کابینه‌ای معرفی می‌کنم که وفاق ملی داشته باشد و انصافا از مجموعه و جریان‌های فکری مختلف انتخاب کرده است.

نماینده بوئین‌زهرا و آوج با بیان این‌که کلیت وزرا در مجموع خوب هستند، عنوان کرد: آقای پزشکیان در کلیات سعی کرده کابینه‌ای معرفی کند که وفاق ملی داشته باشد؛ یعنی هم از جریان اصلاحات هستند، هم متعادل و اصولگرا؛کابینه معرفی شده تقریبا فراجناحی است و در مجموع خوب هستند. البته به این معنا نیست که همه افراد معرفی شده رأی می‌آورند. واقعیت مطلب این است که آن چیزی که فرموده بودند را رعایت کردند. معتقدم وزرای پیشنهادی خوب رأی می‌آورند، چند نفر هم هستند که رأی نمی‌آورند.

عباس‌پور ادامه داد: به نظر من گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی که معرفی شده است، رأی نمی‌آورد. بحث خانم بودن مطرح نیست، ایشان می‌گوید "زغفلت ببندم در هسته‌ای را/ به تولید و عمران زنم قفل محکم‌تری را" به نظر می‌رسد ایشان تعامل ندارد و بسیار سخت‌گیر هستند و به نظر من یک قفل محکم به در وزارت راه و شهرسازی می‌زند و یک تندیس "نه" در آن وزرات‌خانه می‌گذارد. بله سابقه اجرایی دارد، خانم خوبی است، فرزند شهید است ولی بعید می‌دانم تعاملش در حوزه کار با مجلس خوب باشد.

این‌ نماینده درباره سایر گزینه‌های پیشنهادی گفت: در مورد آقای میدری باید تحقیق کنیم. درباره آقای همتی باید ببینیم چه می‌شود. آقای علی آبادی برای نیرو بسیار خوب است و ما رأی می‌دهیم.

وی درخصوص وزرایی که از دولت سیزدهم ابقا شده‌اند، گفت: وزرایی که از دولت سیزدهم ابقا شدند هم خوب هستند. به طور مثال عملکرد آقای خطیب در مجموع خوب است و رای می‌آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز