خبرگزاری کار ایران

پزشکیان:

مملکت با گروه اداره نخواهد شد، همه باید در کنار هم باشیم/دیگر در خیابان با باتوم از بازنشستگان، معلمان و زنان استقبال نخواهیم کرد

 مملکت با گروه اداره نخواهد شد، همه باید در کنار هم باشیم/دیگر در خیابان با باتوم از بازنشستگان، معلمان و زنان استقبال نخواهیم کرد
کد خبر : ۱۵۰۱۰۴۵

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر حادثه‌ای در کشور اتفاق افتاد باید برخورد ما شفاف باشد دیگر در خیابان با باتوم از بازنشستگان و معلمان و زنان استقبال نخواهم کرد. کسانی که به خیابان آمدند یا حق دارد. که حاکمیت باید حق آن‌ها را بدهد و یا اینکه حق ندارند باید با آن‌ها صحبت کرد، مملکت با گروه اداره نخواهد شد، همه باید در کنار هم باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امشب در تجمع حامیان خود در ورزشگاه شهید حیدرنیا در سخنانی گفت: من از دروغ بیزارم، از تبعیض بیزارم، از نادیده گرفتن حق انسان‌ها در جامعه بیزارم، از اینکه ورزشکاران هنرمندان زنان و دختران و صاحبان اندیشه و ذوق را ندیدند بیزارم، من ایران را سربلند می‌خواهم. ایرانی را دوست دارم که در آن همه بتوانند. آزادانه برای خود و فرزندان خود آرزوهای خود را دنبال کنند. 

وی ادامه داد: از اینکه یک عده راحت به صورت آدم نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند بیزارم واقعاً نمی‌دانم چطور چنین کاری می‌کنند. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر حادثه‌ای در کشور اتفاق افتاد باید برخورد ما شفاف باشد دیگر در خیابان با باتوم از بازنشستگان و معلمان و زنان استقبال نخواهم کرد. کسانی که به خیابان آمدند یا حق دارد. که حاکمیت باید حق آن‌ها را بدهد و یا اینکه حق ندارند باید با آن‌ها صحبت کرد، مملکت با گروه اداره نخواهد شد، همه باید در کنار هم باشیم. 

پزشکیان خاطرنشان کرد: وقتی شما را میبینم وحشت می‌کنم که خدایا نکند که بعد از اینکه مردم لطف کردند و به من رای دادند نکند که ما امید شما را ناامید کنیم، به شما قول می‌دهم که تا زمانی که زنده هستم از حقوق شما دفاع کنم؛ نه وابسته پول هستم نه قدرت تنها به شما وابسته هستم و تا جان در بدن دارم مدافع حقوق شما خواهم بود. 

وی ادامه داد: پریشب در مناظره درباره سردار شهید سلیمانی حرفی گفتم، زمین و زمان را به هم ریختند که جسارت شده است، سلیمانی متعلق به یک گروه نیست، متعلق به همه ملت ایران. 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اینکه تنها اسم یک گروه را انقلابی بگذارند درست نیست، ما از آن‌ها انقلابی تریم، زندگی و تجربه و سوابق و رفتار و خانواده ما باید مردم و انقلاب و عزت و سربلندی این کشور بوده است؛ چه کسی وضعیت این جامعه را به اینجا رسانده که آدم وقتی جوانی را می‌بیند شرم و خجالت می‌کشد. 

وی افزود: ما مقصریم، کسانی که اداره کردن باید پاسخگو باشند؛ عزت جوانان ما باید حفظ شود، من به شما قول می‌دهم تا جایی که از دستم برمی آید اختلافات را حل کنیم، با وحدت و انسجام کار کنیم.

پزشکیان در ادامه گفت: نمی‌فهمم دروغ‌های آن‌ها با ادعای مسلمانی و دروغ، قرآن می‌فرماید شیطان بر دروغگو‌ها نازل می‌شود؛ آن هوایی که دارند دروغ می‌گویند. شیطان هستند و ما جلوس این دروغ‌ها را خواهیم گفت. 

وی خاطرنشان کرد؛ برادران و خواهران عزیز، من یکی از شما هستم، هیچ برتری نسبت به هیچ کدام ندارم، قسمت این بوده که در این جایگاه باشم و شما به من لطف میکنید و تلاش میکنید تا بتوانم جلو دار باشم؛ به شرفم قسم از حقوق همه شما دفاع خواهم کرد

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز