خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:

حضور در انتخابات امنیت این کشور را دوچندان خواهد کرد

حضور در انتخابات امنیت این کشور را دوچندان خواهد کرد
کد خبر : ۱۴۹۸۸۹۲

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با تاکید بر حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر رای ما که درون این صندوق‌ها می‌افتد موشکی است که بر سر صهیونیست‌های جنایتکار و غاصب فرود می‌آید

به گزارش ایلنا، حجت‌ا‌لاسلام احمدرضا پورخاقان در حاشیه شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد جامع ابوذر، اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال قبل در ششم تیر ماه ۱۳۶۰ دشمن در همین مکان یکی از شخصیت‌های نظام را ترور کرد که به لطف الهی زنده ماندند و حضرت آیت الله خامنه‌ای برای پیشبرد اهداف امام و شهدا سکاندار این نظام و این انقلاب شدند.

وی افزود: با گذشت بیش از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی، دشمن همواره سعی کرده که ملت اسلامی را در طول این سال‌ها از مسیر خود منحرف کند، اما با حضور ملت در صحنه همه نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: اخیرا نیز در پی از دست دادن شهید خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی و یارانشان مردم سر از پا نشناخته در تشیع پیکر مطهر این شهدا حضور پیدا کردند و امروز با مراجعه به شعب اخذ رای مشاهده می‌کنیم که مردم چگونه با شور و شعور در پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا حضور آن‌ها مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان باشد. 

وی تاکید کرد: انتظار مردم از دولتمردان و دولت آینده این است که راه شهید آیت الله رئیسی را ادامه دهند و نگاهشان به داخل کشور باشد و امیدی به خارج نشینان نداشته باشند و تکیه آن‌ها به فرمایش مقام معظم رهبری به توان داخلی باشد. ما دولتی شجاع و در خط امام، دلبسته به ملت و آرمان شهدا می‌خواهیم و از دولت آینده می‌خواهیم که به فکر مستضعفین و رفع مشکلات مردم باشد.

حجت‌الاسلام پورخاقان ادامه داد: مردم ما در سال‌های گذشته هر کجا که نیاز بوده در میدان حضور پیدا کرده و از انقلاب حمایت کردند و امروز نیز یکی از همان حضور‌های حماسی است که با حضور خودشان، آنچه که دشمن به دنبال آن بود یعنی جدا کردن خط ملت از حکومت و نظام را با شکست مواجه کردند. 

وی با اشاره به اینکه همین حضور ملت در پای صفوف رای نشان می‌دهد که ملت در صحنه حضور دارند و دشمن را بیش از پیش ناامید می‌کند، عنوان کرد: دشمن ما همان دشمنی است که حقوق بشر را خودش تعریف کرده و جایی که به نفع خودش باشد حقوق بشر را دنبال می‌کند و جایی که به ضررش باشد به فکر حقوق بشر نیست و چشم خود را بر جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غزه انجام می‌دهد، می‌بندد. ۳۷ هزار نفر انسان بی‌گناه، بیش از ۱۲ هزار کودک و بیش از ۱۰ هزار زن بی‌گناه و بیمار در غزه به شهادت رسیدند و آمریکا علناً از این جنایت‌ها دفاع می‌کند و بسیاری از حکومت‌های دنیا نیز با سکوت خود از کنار این جنایت‌ها عبور می‌کنند. 

وی با تاکید بر اینکه هرجا ملت‌ها در صحنه بودند به آرمان خود رسیدند، گفت: نسل‌های سوم، چهارم و پنجمی که شما مشاهده می‌کنید در انتخابات شرکت کردند، پیام حضورشان این است که ما همان عهد و پیمانی را که با امام روح الله (ره) در سال ۵۷ بستیم و در همین کوچه‌ها و خیابان‌ها در مقابل رژیم پهلوی ایستادیم با همان انگیزه در میدان هستیم و این انقلاب را به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همچنین خاطر نشان کرد: توصیه من به کسانی که در انتخابات شرکت نکردند این است که امر خیر را باید با سرعت انجام دهند و با نیت پاک و خیری که دارند در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند چرا به فرموده قرآن کریم که آنچه که دشمن را عصبانی و ناامید می‌کند منشا خیر است.

وی با بیان اینکه هر رای ما که درون این صندوق‌ها می‌افتد موشکی است که بر سر صهیونیست‌های جنایتکار و غاصب فرود می‌آید، تاکید کرد: هموطنان عزیز شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند، چرا که ازدحام جمعیت در ساعات پایانی انتخابات بسیار بالاست و هرچه سریع‌تر برای شرکت در انتخابات در شعب اخذ رای حاضر شوند.

حجت‌الاسلام پورخاقان در رابطه با نقش شرکت در انتخابات در امنیت کشور تصریح کرد: حضور در انتخابات امنیت این کشور را دوچندان خواهد کرد و نگاه و طمع دشمن را برای نفوذ در صفوف ملت ناامید خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز