خبرگزاری کار ایران

صادق چهرقانی در جمع رزمندگان دفاع مقدس:

پزشکیان برای «اصولگرایان» هم بهترین انتخاب است

پزشکیان برای «اصولگرایان» هم بهترین انتخاب  است
کد خبر : ۱۴۹۶۸۰۶

یک فعال سیاسی و رسانه ای با بیان این که دکتر «پزشکیان» نه فقط برای اصلاح طلبان، بلکه برای اصولگرایان هم بهترین انتخاب است، است، گفت: اصولگرایان اگر جمهوری اسلامی و راه شهدا را دوست دارند، باید بدانند که امروز پزشکیان برای آنان هم بهترین انتخاب است، چرا که پزشکیان در صورت رئیس جمهور شدن می تواند فاصله ای که بین بخشی از مردم با نظام و حاکمیت ایجاد شده را پرکرده و آن جذب حداکثری مردم به نظام که مدنظر مقام معظم رهبری باشد را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، صادق چهرقانی در ویژه برنامه انتخاباتی هیئت خادم الشهداء که به منظور ایجاد مشارکت حداکثری برگزار می شد، (قبل از سخنرانی یکی از طرفداران آقای جلیلی)، به عنوان سخنران حامی آقای مسعود پزشکیان، اظهار داشت: در ابتدا باید عرض احترام داشت به رزمندگان دفاع مقدس که بر سر تمام مردم ایران حق دارند.

صادق چهرقانی با بیان اینکه شهدای ما برای سه آرمان اصلی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جان شیرین خود را فدا کردند و ما باید همواره به این شعارهای کلیدی توجه داشته باشیم، گفت: دکتر پزشکیان مصداق بارز اعتقاد به این شعارهای زیبا و آرمانی انقلاب اسلامی است.

پزشکیان برای «اصولگرایان» هم بهترین انتخاب  است

این فعال سیاسی در ادامه سخنان خود با بیان این که سالم بودن شخصیت آقای دکتر پزشکیان، مورد اعتراف تمام جریان های سیاسی کشور بوده است، گفت: دکتر پزشکیان ۴سال وزیر بهداشت این ممکلت بوده و ۱۲ سال نماینده مجلس و بر کرسی نائب رئیسی مجلس هم تکیه زده و این یعنی این که او در دو قوه مملکت جز ارکان اصلی آن بوده است؛ این یعنی او تجربه لازم برای تکیه بر کرسی ریاست جمهوری ایران اسلامی را دارد اما جدای از این مهم، در همین چندسال پیش مشاهده کردیم که وقتی ایشان بیمار و در منزل بستری بود، نمایندگان مجلس از جناح اصلاح طلب و اصولگرا به عیادت او رفتند و این سخن از سوی نمایندگان اصولگرا بیان شد که مگر می‌شود کسی ۴ سال وزیر این مملکت باشد و سالها نماینده باشد، و وضع زندگی اش مانند بسیاری از مردم عادی و معمولی باشد؟ واقعا این پرسش امروز مطرح است این سلامت نفس و این سلامت شخصیت را کجا می توان یافت؟

صادق چهرقانی افزود: اگر کسانی هستند که ادای مردمی بودن را در می آوردند، اما آقای پزشکیان واقعا مردمی ترین کاندیدا در بین کاندیداهای موجود است و مردمی بودن در ذات اوست؛ کاش در سفر اخیر آقای پزشکیان به قم، فرصت بود تا مردم خانواده او را می دیدند و به سلامت خانوادگی او بیش از پیش پی می بردند.

وی با اشاره به شعار «برای ایران» که از سوی آقای پزشکیان برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است، گفت: این روزها مشاهده می کنیم که کسانی در ستادهای تبلیغاتی برخی کاندیداهای مخالف آقای پزشکیان مطرح می کنند که اگر مشارکت مردم در انتخابات پایین باشد مشکلی نیست و اصلا چه ایرادی دارد؟ باید به ایشان گفت بله! در مشارکت پایین است که شما سردمدار این مملکت می شوید و فسادهایی مثل چای دبش در این کشور رخ می دهد؛ در حالی که آقای پزشکیان و طرفداران او برای مشارکت حداکثری تلاش می کنند و خود آقای پزشکیان می گوید همه بیاییند و ما باید برای همه باشیم؛ مملکت نه برای قشر و گروه خاص که برای همه ایران است.

پزشکیان برای «اصولگرایان» هم بهترین انتخاب  است

مدیرمسئول هفته نامه قم بزرگ با بیان این که راستگویی و صداقت آقای پزشکیان مانع از آن می شود که وعده های دروغ به مردم دهد، گفت: پزشکیان خودش اذعان می کند که من توهم تخصص ندارم، بلکه از کارشناسان استفاده می کنم؛ بلکه ممکن است نظر او به کارشناسانی نزدیک است که عده ای هم خوششان نیاید اما در هر صورت به نظر کارشناسان تمکین می کند.

مدیر کمیته رسانه دکتر پزشکیان در استان قم، افزود: آقای پزشکیان وعده داده است که من صدای بی صداها خواهم بود و البته این ادعا را ثابت کرده است؛ او در عین این که به آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران و به جایگاه ولایت فقیه و مقام معظم رهبری وفادار است و در سخنرانی دانشگاه تهران نیز در مقابل کسانی که شعارهای هنجارشکنانه علیه رهبر معظم انقلاب دادند گفت کسی حق توهین ندارد، اما در عین حال صدای بی صداها در این کشور است و این ادعا را ثابت کرده است؛ مثلا در همین شلوغی های سال ۱۴۰۱، صدای کسانی در مجلس شد که صدای شان شنیده نمی شد اما در عین حال پایبند به نظام جمهوری اسلامی و رهبری نظام است و قطعا اگر انشاءالله رئیس جمهور شود، درگیری و اصطکاکی با مقام معظم رهبری نخواهد داشت و در عین تعامل کارهای کشور را پیش خواهند برد.

صادق چهرقانی یادآور شد: به یک شخص که در ستادهای مخالف آقای پزشکیان است گفتم که اگر شما جمهوری اسلامی و راه و آرمان شهدا را هم دوست داشته باشید، واقعا آقای پزشکیان امروز برای شما هم بهترین انتخاب است؛ چرا که می بینید الان مملکت یکدست شده و خیلی ها از این نظام فاصله گرفتند و فاصله ای بین بخشی از مردم و نظام افتاده و آقای پزشکیان می تواند این فاصله را پر کند و می تواند آن جذب حداکثری که مقام معظم رهبری دغدغه اش را داشته و شهدای ما برای این رفتند که ما همه باهم یکی باشیم، پر کند و از این رو انتخاب پزشکیان برای شما اصولگریان هم بهترین انتخاب است.

وی با اشاره به انتقاد برخی افراد از چینش ستاد آقای پزشکیان و برخی افراد حاضر در آن، گفت: آقای پزشکیان خودش هم به صراحت گفته است که من رأی می خواهم و هر کس می خواهد بیاید اما در عین حال به چارچوب های نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند هستم و این موضوع برای او اصل است.

وی با اشاره به نزدیکی عید غدیر و تبریک این عید بزرگ به شیعیان و محبان امام علی(ع) گفت: انشاالله خود امیرالمؤمنین(ع) مدد کنند که در بین این ۶ کاندیدای نهایی انتخابات ریاست جمهوری، کسی که بیشترین نزدیکی را به مکتب امام علی(ع) دارد و آن شخص آقای پزشکیان است و دائما از نهج البلاغه می گوید، انتخاب شود و امیدواریم خود مولا علی(ع) مدد کند.

صادق چهرقانی در پایان گفت: شاید بتوان گفت که خلاصه صحبت های انتخاباتی آقای پزشکیان برگرفته از این جمله معروف امام علی(ع) است که «هرچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هرچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند»؛ چرا که او بارها در مناظرات انتخاباتی گفته است که مشکل اصلی مملکت ما این است که مثلا می آییم قانونی تصویب می کنیم که مردم بروند در مسیر آن قانون و اگر گرفتار شدند که شدند اما خودمان شرایط وی آی پی و ویژه برای خودمان در نظر می گیریم و این یعنی دو سفره مجزا؛ بیاییم برای یک بار هم که شده به کسی اعتماد کنیم که کارنامه اش مشخص است و می توان به سلامت او شهادت داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز