خبرگزاری کار ایران

معرفی صفحات مجازی کمیته کارگری ستاد انتخاباتی پزشکیان + لینک

معرفی صفحات مجازی کمیته کارگری ستاد انتخاباتی پزشکیان + لینک
کد خبر : ۱۴۹۶۴۴۵

طبق اطلاعیه شماره ۲۶ کمیته کارگری ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان، از کارگران و بازنشستگان خواسته شده به کانال و صفحات مجازی "برای کارگران ایران" بپیوندند.

به گزارش ایلنا، کمیته کارگری ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، آدرس‌ شبکه‌های اجتماعی مجازی این کمیته را برای حضور کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی و فعالان کارگری منتشر ساخت..

طبق اطلاعیه شماره ۲۶ کمیته کارگری ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان، از کارگران و بازنشستگان خواسته شده به کانال و صفحات مجازی "برای کارگران ایران" بپیوندند.

در این اطلاعیه آمده است:

بسمه تعالی

پیش به سوی داشتن رئیس جمهوری که حامیِ کارگران و بازنشستگان باشد.

سلام علیکم؛

به اطلاع جامعه شریف، نجیب و زحمتکش کارگری کشور، شاغلین و بازنشستگان گرانقدر می رساند جهت افزایش مشارکت آحاد مردم و پیشبرد اهداف و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و اعلام حمایت از کاندیدای اصلح و مورد حمایت جامعه کارگری کشور دکتر مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با عضویت در صفحات و کانال های مجازی "برای کارگران ایران" به پویش "کارگران و بازنشستگان حامی دکتر مسعود پزشکیان" بپیوندید.

حسن صادقی

رئیس کمیته کارگری ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان

در توصیه ضمیمه پایان اطلاعیه آمده است: بر روی لینک صفحات و کانال های مجازی کارگران و بازنشستگان حامی دکتر پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با عنوان "برای کارگران ایران " کلیک کنید و به صفحات و کانال های مجازی این پویش بپیوندید. 

 


صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/For_Iranian_Worker
پیام رسان تلگرام https://t.me/For_Iranian_Workers
پیام رسان ایتا https://eitaa.com/For_Iranian_Workers
پیام رسان سروش https://splus.ir/For_Iranian_Workers
پیام رسان روبیکا https://rubika.ir/For_Iranian_Workers
پیام رسان بله https://ble.ir/For_Iranian_Workers

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز