خبرگزاری کار ایران

مزایده ۱۷۰ دستگاه خودروی توقیفی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۰۴۴

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: مزایده خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی استان اصفهان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود که در جریان آن تعداد بیش از ۱۷۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های موضوع این مزایده به فروش خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسویان گفت: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری اصفهان مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر استان، مزایده خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی استان اصفهان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود که در جریان آن تعداد بیش از ۱۷۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های موضوع این مزایده به فروش خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه همه موتور سیکلت‌ها و اکثر خودرو‌ها در این مزایده چندین سال در پارکینگ‌های استان مانده بودند خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در نتیجه برگزاری این مزایده همه این خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها به فروش خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان یادآور شد: در حوزه تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی به منظور اصلاح فرایند‌ها و با تدوین برنامه‌ای جامع در دادستانی مرکز استان، تمامی دادستان‌ها حوزه‌های قضایی استان به صورت مستمر در حال بازدید از پارکینگ‌ها هستند

موسویان تأکید کرد:اقدامات دستگاه قضایی استان به منظور سامان‌دهی به وضعیت پارکینگ‌ها تا تعیین تکلیف همه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی ادامه خواهد داشت.

وی در پایان ضمن تقدیر از نیرو‌های فراجا و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، بیان کرد: با رشادت‌ها و جان فشانی‌های ماموران اطلاعاتی و انتظامی و حمایت دستگاه قضایی، با تمام توان و تلاش با باند‌های جابجایی و فروش مواد مخدر در استان مبارزه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز