خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی وزارت کشور تشریح کرد؛

هلاکت ۹ تروریست جیش‌الظلم/ شهادت ۵ مامور مدافع امنیت و ۱۰ مجروح

هلاکت ۹ تروریست جیش‌الظلم/ شهادت ۵ مامور مدافع امنیت و ۱۰ مجروح
کد خبر : ۱۴۶۴۹۹۸

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور آخرین جزئیات درگیری در جنوب سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سید مجید میراحمدی روز پنجشنبه درباره آخرین جزئیات درگیری در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: گروهک تروریستی صهیونیستی جیش الظلم در ۲ شهرستان چابهار و راسک به طور همزمان اقدام به انجام عملیات تروریستی کرد که در راسک موفق به نفوذ و تصرف مقر سپاه نشد.

وی افزود: هدف تروریست‌ها بعد از تصرف این مکان‌ها به شهادت رساندن تمامی حافظان امنیت در این مقرها بود که با لطف خدا و رشادت حافظان امنیت اقدام کور این گروهک با شکست صددرصدی مواجه شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد:  در راسک یک تروریست در درگیری اولیه کشته شد، تعدادی از تروریست‌ها در محاصره کامل هستند و هیچ راهی جز تسلیم یا کشته شدن ندارند، مساله راسک تمام شده است.

وی اظهار کرد: در چابهار نیز با مقاومت نیروهای سپاه و جان برکفان حافظ امنیت تروریست‌ها با شکست مواجه شدند و مجبور شدند بعد از این شکست به یک ساختمان مسکونی نفوذ کرده و تعدادی را به گروگان گرفتند که نیروهای سپاه تلاش کردند و این افراد را آزاد کردند و با تروریست ها درگیر شدند در این عملیات نیز پنج تروریست کشته شدند و جلیقه های انتحاری که بر تن داشتند را منفجر کردند وبه درک واصل شدند.

میراحمدی گفت: در حمله به مقر دریابانی چابهار نیز به لطف خدا و رشادت و آمادگی حافظان امنیت و مقابه موثر نیروهای مستقر در این مقر سه تروریست در این منطقه کشته شدند و این عملیات هم با شکست مواجه شدند.

وی ادامه داد: الان در چابهار تعدادی از تروریست‌ها در یک منزل مسکونی رفته که نیروهای سپاه و فراجا و حافظان امنیت در حال نجات و خروج گروگان‌ها هستند که ان‌شا‌الله پس از نجات این افراد، عملیات اصلی عزیزان شروع خواهد شد و این تروریست‌ها مجبور به تسلیم یا کشته شدن هستند. عملیات تروریستی این ها به طور کامل و صددرصدی با شکست مواجه خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: در این عملیات‌ طبق آمار پنج نفر از عزیزان نیروهای سپاه و فراجا به شهادت رسیدند و نزدیک به ۱۰ نفر هم مجروح شدند؛ ان شا الله وضعیت مجروحان ما رو بهبود باشد. هم اکنون اوضاع در راسک و چابهار عادی بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز