خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش:

امروز جنگ و امپراطوری رسانه‌ای در اولویت دشمنان قرار دارد

امروز جنگ و امپراطوری رسانه‌ای در اولویت دشمنان قرار دارد
کد خبر : ۱۴۲۲۷۲۳

امیر سرتیپ خلبان طالب‌زاده گفت: امروز جنگ و امپراطوری رسانه‌ای در اولویت دشمنان قرار دارد و آن‌ها از طریق رسانه و فضای مجازی، روی ذهن و ادراک کشور‌های دیگر از جمله ایران کار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش  در آئین اختتامیه چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش، که به میزبانی پایگاه هوایی شهید دوران شیراز برگزار شد،گفت: شاهد‌یم که امروز جنگ و امپراطوری رسانه‌ای در اولویت دشمنان قرار دارد و آن‌ها از طریق رسانه و فضای مجازی، روی ذهن و ادراک کشور‌های دیگر از جمله ایران کار می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه نباید از جنگ سرد غافل شد و زیر بار ظلم و ستم دشمنان رفت، افزود: شما کارکنان امروز به عنوان سربازان خط مقدم مقابله با جنگ شناختی و نرم هستید؛ لذا دشمنان در تلاش هستند تا بر روی ذهن ما اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهید خیر و برکت در زندگیتان اجرا شود به اجرای دستورات قرآن عمل کنید، اظهار کرد:  کسانی که در مسیر قرآن قدم برمی‌دارند بایستی عمل، رفتار و کردارشان هم براساس دستورات الهی و قرآنی باشد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز نیز در ادامه‌ این مراسم گفت: جای خرسندی است که قاریان قرآن مهمان سومین حرم اهل‌بیت بیت (ع) هستند، اسم قرآن هرجا باشد برکت است و شما پرسنل گرانقدر نیرو‌هوایی برای شهر شیراز، مایه برکت هستید.

امام جمعه شیراز با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه قرآن دستورات کاربردی دارد و باید چهارچوب قرآن را تحلیل کنیم، خاطرنشان کرد: معادلات و محاسبات ما باید بر مبنای تعلیم قرآنی باشد؛ بنابراین تمدن دینی، اسلامی و ایرانی ویژگی‌‌اش همین است.

چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نهاجا با رقابت قریب به ۱۸۷ نفر از منتخبان سطح منطقه‌ای و مقدماتی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و حفظ کل و مفاهیم در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز از ۴ تا ۷ آذرماه برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز