خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی:

ضرورت ارزیابی دارایی نامشهود شرکت‌های دانش بنیان و تغییر فرهنگ حمایت و ارزیابی در بانک‌ها و صندوق‌ها

ضرورت ارزیابی دارایی نامشهود شرکت‌های دانش بنیان و تغییر فرهنگ حمایت و ارزیابی در بانک‌ها و صندوق‌ها
کد خبر : ۱۳۳۹۶۵۸

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی بر ضرورت ارزیابی دارایی نامشهود شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی بلندیان سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، در جریان سفر ذبیح الله خدائیان به استان البرز، با حضور در پارک علم و فناوری استان البرز از برخی واحد‌های مستقر در این مجموعه بازدید کرد.

بلندیان در نشست با اعضا و مسئولان پارک علم و فناوری استان البرز، به بررسی موانع و مشکلات بر سرراه فعالیت اکوسیستم دانش بنیان پرداخت.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، با اشاره به ماموریت رئیس سازمان بازرسی به این معاونت در راستای حمایت از تولید و شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از نخبگان گفت: در همین راستا کارگروهی جهت رفع مشکلات و حمایت از این مجموعه‌ها تشکیل و جلساتی نیز برای بررسی موضوعات در مرکز و تمامی استان‌ها برگزار شد.

وی یکی از راه‌های تبدیل شدن به اقتصاد دانش بنیان و برون رفت از اقتصاد رانتیر در شرایط تحریمی کشور را اصلاح فرهنگ‌ها مدیریت سنتی و ساختار‌ها دانست و با توصیف اینکه امروزه شرکت‌های دانش بنیان به واسطه عدم توجه به نیاز‌های اولیه آن‌ها بعضا خسته هستند، افزود: نباید با سلب انگیزه از نخبگان باعث فرار مغز‌ها در کشور شویم.

بلندیان بر ضرورت ارزیابی دارایی نامشهود شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و به سربازرس سیاسی قضایی استان البرز و معاون و سربازرسان بازرسی امور خارجه، مجلس، ریاست جمهوری و واحد‌های تابعه سازمان ماموریت داد تا این موضوع را پیگیری کرده و گزارش آن را به سازمان بازرسی کل کشور ارائه کنند.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به برخی گلایه‌ها از کمبود اعتبارات پارک علم و فناوری البرز، تصریح کرد: این معضل در سایر پارک‌های علم و فناوری نیز وجود دارد لذا باید زمینه حضور بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی با یادآوری یکی از فرمایشات امام راحل (ره) مبنی بر اینکه اگر کار برای خدا باشد خستگی در آن وجود ندارد گفت: ما نباید به عنوان یکی از ارکان این سیستم برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان خسته شویم و باید با پیگیری و ممارست به اهداف خود دست پیدا کنیم.

وی در ادامه بر ضرورت ارزیابی دارایی نامشهود شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و به سربازرسان و همکاران حوزه سیاسی-قضایی ماموریت داد تا این موضوع را پیگیری کرده و گزارش آن را به سازمان بازرسی کل کشور ارسال کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز