خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام آقاجانپور در نشست شورای راهبردی وزارت دفاع:

علت دشمنی استکبار جهانی با ایران، ایستادگی و استقلال در برابر ظلم و بی‌عدالتی سلطه‌گران است

علت دشمنی استکبار جهانی با ایران، ایستادگی و استقلال در برابر ظلم و بی‌عدالتی سلطه‌گران است
کد خبر : ۱۲۷۶۵۰۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جلسه شورای راهبردی وزارت دفاع گفت: به واسطه اعتماد به جوانان عزیزمان در صنعت دفاعی به پیشرفت های چشمگیری رسیده ایم که می تواند الگوی مناسبی برای سایر حوزه ها در کشور باشد

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور در شورای راهبردی وزارت دفاع که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، روسای سازمان های حفاظت اطلاعات ، معاونین و مدیران عامل وزارت دفاع برگزار شد طی سخنانی با اشاره به نمایشگاه اخیر صنعت دفاعی و برتر شدن وزارت دفاع در میان دستگاه های کشوری افزود : امیر مومنان علی (ع) می فرمایند:« الفغل الجمیل ینبی عن علو الهمه»، کارکرد خوب و زیبا از بلندی همت خبر می دهد.

وی در همین زمینه اضافه کرد: نمایشگاهی که وزارت دفاع به مناسبت روز صنعت دفاعی برگزار کرد و تحسین بازدید کنندگان را بر انگیخت بیانگر پشتکار، برنامه ریزی، مدیریت جهادی و با انگیزه دینی، انقلابی و همت بلند است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی و انقلاب ما دشمن قسم خورده دارد با اشاره به نص صریح قرآن کریم، لزوم قوی شدن کشور در همه حوزه ها به ویژه دفاعی را به عنوان امر الهی یادآور شد و گفت: علت دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در استقلال خواهی و عدالت خواهی ملت ایران و و اهتزاز پرچم حمایت از مستضعفان جهان است و ما به این آرمان مان افتخار می کنیم و برای تحقق این آرمان های بلند که یادگار امام (رض) و شهدای عزیزمان است باید هر روز آماده تر از دیروزمان باشیم .

حجت الاسلام آقاجانپور تصریح کرد: در صنعت دفاعی به واسطه ظرفیت دانشمندان و متخصصان جوان و اعتماد به آنان در این عرصه به پیشرفت های چشمگیری رسیده ایم که می تواند الگوی مناسبی برای سایر حوزه های کشور باشد.

وی در خصوص حرکت بزرگ راهپیمائی اربعین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) گفت: یکی از مصادیق قوّت امروز دنیای اسلام که همه جهان نظاره می کند راه‌پیمایی اربعین است؛ وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة. راه‌پیمایی اربعین قوّت اسلام است، قدرت حقیقت و ارزش‌های اسلامی است، قوّت جبهه‌ی مقاومت اسلامی است این اجتماع عظیم میلیونی راه می‌افتند به سمت کربلا، به سمت حسین(ع)، به سمت قلّه و اوج افتخار فداکاری و شهادت که همه‌ی آزادگان عالم باید از او درس بگیرند و این نشان دهنده قدرت اسلام و جذابیت ارزش‌های ناب اسلام محمدی(ص) است .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: امروز اشتیاق جهانی برای زیارت امام حسین (ع) تحقق وعده تاریخی پیروزی حق بر باطل است و بر اساس این وعده و سنت لایتغیر الهی، یزیدها و شمرهای آمریکایی و صهیونیستی زمانه ما هم به زباله دان تاریخ خواهند پیوست و کشور ما آینده درخشان خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز