خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش:

ارتشی که با مسجد پیوند عمیق دارد از هیچ دشمنی هراس ندارد

ارتشی که با مسجد پیوند عمیق دارد از هیچ دشمنی هراس ندارد
کد خبر : ۱۲۶۹۱۴۴

حجت‌الاسلام سید احمد قاضی به مناسبت روز جهانی مسجد با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با اشاره به جایگاه حقیقی مساجد و نقش آن در ارتقاء توان رزم گفت: مسجد سنگر مقاومت و تربیت افرادی ولایی است. ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از سنگربان‌های این عرصه با مسجد پیوند عمیقی دارد و از هیچ دشمنی هراس ندارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان این نیرو ضمن گرامیداشت روز جهانی مسجد اظهار داشت: امروز جایگاه مسجد باید تا جایی ارتقاء پیدا کند که بتواند برای تمام ابعاد زندگی، الگوی دینی و سالم عرضه کند و تنها در این صورت است که مسجد هویت اصلی خویش را باز خواهد یافت.

وی افزود: مساجد باید پناهگاه مردم به ویژه جوانان و محور حیات معنوی و سیاسی برای عموم باشد. از این رو پویایی مسجد امر مهمی برای جذب حداکثری خواهد بود. مسجد به دلیل جایگاه معنوی و دینی که در بین آحاد جامعه دارد باید مرکز رشد و ارتقاء باشد و در این صورت هویت و رسالت حقیقی آن پدیدار خواهد شد.

حجت الاسلام قاضی خاطر نشان کرد: به جرأت می توان گفت نیروی هوایی در امر ساخت مسجد جزو پیشگامان نیروهای مسلح است، این ادعا در سال‌های اخیر با ساخت ده‌ها مسجد با استانداردهای کیفی بالا در تمام یگان‌های این نیرو به اثبات رسیده است.

وی اظهار کرد: بی تردید مسجد همان مامن امنی است که می تواند عرصه ای مغتنم برای محوری سازی جهاد تبیین و مبارزه و مقابله با تمامی تهدیدات و تهاجمات فرهنگی دشمنان باشد.

حجت الاسلام قاضی با اشاره به جایگاه حقیقی مساجد و نقش آن در ارتقاء توان رزم گفت: مسجد سنگر مقاومت و تربیت افرادی ولایی است. ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از سنگربان‌های این عرصه با مسجد پیوند عمیقی دارد و از هیچ دشمنی هراس ندارد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبینی بر این که راه جذب جوانها به مساجد تصرّف دل جوان است گفت: امروز زمان آن فرارسیده است تا با کار مضاعف و تلاش شبانه‌روزی کاری کنیم که دلهای جوانان را با فرهنگ اسلامی و مساجد پیوند دهیم که این مهم با اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و تبلیغی در نیروی هوایی با جدیت انجام می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز