خبرگزاری کار ایران

آیت الله موسوی اردبیلی:

تروریسم درهمه اشکال آن، از نظر اسلام محکوم است

کد خبر : ۱۷۶۰۶۷

بر همه دولت ها و قدرت های اسلامی واجب است که با قدرت و قوت از مردم بی پناه در برابر این تروریست های خونریز دفاع کنند.

آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید تاکید کرد:. تروریسم در همه اشکال آن و در هر کجای عالم، از نظر اسلام محکوم و مردود است.

این مرجع روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت وقایع اخیر عراق افزود: ˈهر کشور و یا گروهی که برای تروریست‎ها تدارکات تسلیحاتی و مالی فراهم می‎آورد خود را در مقابل باور دینی و ملی مردم مسلمان اعم از شیعه و سنی قرار می‎دهدˈ.

در این پیام آمده است: ˈفاجعه هجوم ددمنشانه تروریست‎ها به خانمان و شهر و دیار مسلمانان و کشته و مجروح و آواره شدن مردم بی‎دفاع در عراق عزیز تأسف و نگرانی و درد و دریغ را در جان هر آزاده‎ای برمی‎انگیزدˈ.

آیت الله موسوی اردبیلی در پیام خود تاکید کرده است: ˈمردم ستیزانی که پس از برگزاری انتخابات و اعلام رأی مردم شریف عراق هجوم و تخریب و خون‎ریزی را توسعه داده‎اند از سوی دشمنان امت اسلام و کوردلانی حمایت می‎شوند که آسایش و برادری و وحدت مسلمانان را فدای منافع و مطامع خود می‎کنندˈ.

در پیام اضافه شده است: ˈحمایت از عراق در مقابله با(حملات) تروریستی وظیفه و مسوولیت آحاد مسلمانان است. مسلمانان بیدار می‎دانند که پشت پرده این جنایات دشمنان اسلام هستند و اصلی‎ترین هدف آنان ایجاد تفرقه بین مسلمانان و برافروختن جنگ میان برادران استˈ.

آیت الله موسوی اردبیلی در پیام خود تاکید کرده که ˈبر همه دولت ها و قدرت های اسلامی واجب است که با قدرت و قوت از مردم بی پناه در برابر این تروریست های خونریز دفاع کنندˈ.

در این پیام، ˈاز همه مسلمانان درخواستˈ شده است که ˈبا بیداری، هوشیاری و تضرع به درگاه الهی برای خلاصی از این دشمنان دعا کنندˈ.

آیت الله موسوی اردبیلی در پایان این پیام، ˈاز درگاه خداوند واحد مقتدر ذو انتقام، عزت و نصرت اسلامیان و نابودی دشمنان را عاجزانه مسألتˈ کرده است.

گروه تروریستی داعش در اواسط هفته جاری با حمله به مناطق شمالی عراق، شهر موصل را به کنترل خود در آورده و به سوی دیگر شهرهای این مناطق حمله ور شده است.

داعش در این عملیات ها دست به کشتار فجیع افراد بیگناه و تخریب اماکن مذهبی می زند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز