خبرگزاری کار ایران

اشرف بروجردی در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت در حوزه زنان می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد

دولت در حوزه زنان می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد
کد خبر : ۱۲۳۸۰۰

انتصاب و استفاده از زنان شایسته با بخشنامه راه به جایی نخواهد برد و این مهم جز با تغییر نگاه دولت صورت نخواهد پذیرفت.

معاون اجتماعی و امور شوراها وزارت کشور در دولت اصلاحات شناخت ناکافی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زنان را دلیل عملکرد نامناسب در حوزه زنان دانست و گفت: در حوزه مسائل اجتماعی زنان، دولت می‌توانست اقدامات مناسبی در زمینه‌های نظیر دفاع از زنان سرپرست خانوار، رفع مشکلات استخدامی زنان و برداشتن درصدها قبولی زنان در کنکور انجام بدهد و از حقوق آنها دفاع کند.
اشرف بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارزیابی خود از عملکرد دولت یازدهم در حوزه زنان گفت: فکر می‌کنم در حوزه زنان مقداری کوتاهی شده است و دولت یازدهم می‌توانست عملکرد بهتری در این باره داشته باشد.
عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب شناخت ناکافی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زنان را دلیل عملکرد نامناسب در حوزه زنان دانست و گفت: در حوزه مسائل اجتماعی زنان، دولت می‌توانست اقدامات مناسبی در زمینه‌های نظیر دفاع از زنان سرپرست خانوار، رفع مشکلات استخدامی زنان و برداشتن درصدها قبولی زنان در کنکور انجام بدهد و از حقوق آنها دفاع کند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: حتی در این دولت ما انتظار داشتیم که در ترکیب هیات دولت، شاهد وزرای زنان باشیم اما نه تنها در سطح وزیر بلکه حتی سطح انتصاب معاونین و مدیران کل نیز شاهد تغییر به خصوصی نیستم.
بروجردی، انتخاب شهیندخت مولاوردی به سمت معاونت امور زنان دفتر ریاست‌‌جمهوری مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: انتخاب خانم مولاوردی هرچند با تاخیر صورت پذیرفت اما انتخابی کاملا پخته و سنجیده بود. ایشان یکی از توانمندی بودند که در زمان اصلاحات نیز در سطح مدیریت کار خود را انجام می‌داد و زنان بسیار زیادی شبیه ایشان در سطح مدیریت وجود دارد.
معاون اجتماعی و امور شوراها وزارت کشور در دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌تان از دستور رئیس‌جمهور درباره انتصاب زنان به سمت معاونت وزارت‌خانه چیست، تاکید کرد: انتصاب و استفاده از زنات شایسته با بخشنامه راه به جایی نخواهد برد و این مهم جز با تغییر نگاه دولت صورت نخواهد پذیرفت.
عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب آخر اظهار امیدواری کرد که از بیشتر از پیش از زنان توانمند در سطح مدیریتی استفاده بشود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز