خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳

فال حافظ متولدین هر ماه - پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
کد خبر : ۱۴۹۰۲۴۱

فروردین

امروز روزی پرهیاهو و پر از معاشرت با عزیزان و دوستانتان خواهد بود. از مهمانی و دورهمی با دوستان و آشنایان گرفته تا قرارهای دوستانه و کاری، برنامه‌های شلوغی در پیش رو دارید. حضور در هر کدام از این جمع‌ها می‌تواند برای زندگی کاری شما بسیار مفید باشد. در یکی از این جمع‌ها حرفی خواهید زد که بعداً مجبور به توضیح و تفسیر آن خواهید شد. قبل از صحبت کردن خوب فکر کنید و مراقب حرف‌هایتان باشید. خوشبختانه زندگی عاطفی شما رونق گرفته و به سمت و سوی مثبت در حال حرکت است. مشکلاتی که تا آستانه جدایی شما پیش رفته بودند، به طور معجزه آسایی در حال حل شدن هستند. شاید حتی خودتان هم دلیل این تحولات شگفت‌انگیز را به طور کامل درک نکنید، اما خوشحال باشید و از این دوران لذت ببرید. به داشته‌هایتان قانع باشید و هرگز فکر نکنید از قافله عقب مانده‌اید. مقایسه خود با دیگران فقط باعث رنجش و حسادت شما می‌شود. مهم این است که از زندگی خود لذت ببرید و در مسیر درست قدم بردارید. کمی سخت‌گیری بر خودتان می‌تواند باعث پیشرفت و موفقیت شما در زندگی شود.

اردیبهشت

امروز انرژی و شور و شوقی وصف‌ناپذیر در وجودتان احساس می‌کنید. تمایل دارید از هرگونه سکون و یکنواختی رها شوید و به دنبال تحرک و پویایی هستید. این اشتیاق به حرکت و فعالیت می‌تواند شما را از مسیر اصلی دور کند و افرادی که سعی در هدایت شما دارند را از خود برانید. اما مراقب باشید که در این هیجان و شور و شوق، عقل و تدبیر خود را از دست ندهید. قبل از هر اقدام، خوب فکر کنید و با منطق و احتیاط گام بردارید. شرایط در حال حاضر حساس‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. یک قدم اشتباه می‌تواند ضررهای جبران‌ناپذیری به شما وارد کند.  امروز فرصتی برای یاری رساندن به دیگران خواهید داشت. از کمک به آنها دریغ نکنید، ثواب و پاداش این کار به شما خواهد رسید. در معامله‌ای سودمند شرکت خواهید کرد، به شرطی که هوشیار باشید و با دقت و ظرافت عمل کنید. از ملاقات و یا نصیحت شخصی که در این روز با او روبرو می‌شوید، فایده و منفعت زیادی خواهید برد. احساس پشیمانی و سرزنش خود و دیگران هیچ فایده‌ای ندارد. گذشته را رها کنید و روی حال و آینده تمرکز کنید.

خرداد

امروز عشق و صمیمیت در روابط شما با عشقتان موج می‌زند. انجام فعالیت‌های مشترک باعث ایجاد حس نزدیکی و درک متقابل عمیق‌تر بین شما می‌شود. صحبت‌های صمیمی و بدون پرده در مورد موضوعات مختلف در این فعالیت‌ها به شما کمک می‌کند تا یکدیگر را به طور کامل بشناسید. شاید در این روز احساس کنید که خانواده و نزدیکانتان شما را آنطور که باید درک نمی‌کنند و به حرف‌هایتان توجه کافی نمی‌کنند. به جای اینکه رنجش خود را در دل نگه دارید، با آنها صحبت کنید. احساسات خود را به طور شفاف و صادقانه بیان کنید و اجازه بدهید آنها هم در جریان این موضوع قرار بگیرند. با گفتگوی صمیمی و همدلانه می‌توانید سوءتفاهم‌ها را برطرف کنید و راه حلی برای این مشکل پیدا کنید. زمینه حرکت به سوی اهدافتان مهیا شده است. قدرت فکری شما در این روز بسیار عالی است. از این قدرت برای حل مشکلات و تصمیم‌گیری‌های درست استفاده کنید. نگرانی شما در مورد فردی خاص به زودی برطرف خواهد شد. او به زودی از زندگی شما بیرون می‌رود و دیگر آرامش شما را مختل نخواهد کرد.

تیر

امروز اعتماد به نفس شما در بالاترین سطح خود قرار دارد. احساس قدرت و توانمندی می‌کنید و آماده‌ی کسب موفقیت‌های بزرگ هستید. خبرهای بسیار خوشی در مورد پول و مسائل مالی به گوشتان خواهد رسید که شما و تمام اعضای خانواده‌تان را سرشار از شادی و شعف خواهد کرد. اگر اخیراً حرفی شنیده‌اید که شما را آزرده خاطر کرده است، به جای غرق شدن در غم و اندوه، سعی کنید از زاویه دیگری به آن موضوع نگاه کنید و سپس تصمیم بگیرید. دیدگاه خود را نسبت به این مسئله تغییر دهید و اجازه ندهید که افکار منفی بر شما غلبه کنند. امروز بالاخره موفق به انجام یک کار عقب‌افتاده خواهید شد. این موفقیت می‌تواند نقطه عطفی در زندگی شما باشد و به شما انگیزه دهد تا به دنبال حل سایر مشکلات و چالش‌هایتان نیز بروید. نگرانی‌هایی در مورد سلامتی یکی از عزیزانتان دارید. سعی کنید تا حد امکان به او کمک کنید و از نظر روحی و عاطفی در کنارش باشید. حمایت و یاری شما می‌تواند در بهبود حال او بسیار موثر باشد. در این روز قولی به کسی می‌دهید. بهتر است که در مورد این قول دقت کافی داشته باشید و آن را به خاطر بسپارید.

مرداد

امروز با نگاهی به الگوهایتان در زندگی، به این حقیقت پی می‌برید که رمز موفقیت آنها، اعتماد به نفس و باور عمیق به توانایی‌هایشان است. شما نیز با الهام‌گیری از آنها و باور به خودتان، می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنید. اگر احساس می‌کنید که زمان کافی برای انجام کارهایتان ندارید، امروز نگاهی به برنامه روزانه خود بیندازید. از دیدن بی‌عدالتی که در حق خودتان می‌کنید و عدم رعایت اعتدال قطعا شگفت‌زده خواهید شد. برای خودتان هدیه‌ای بخرید و از خودتان به خاطر تلاش‌ها و موفقیت‌هایتان قدردانی کنید. شما لایق بهترین‌ها هستید و باید به خودتان عشق و احترام هدیه دهید. فرصت‌های طلایی و بسیار خوبی در انتظار شماست. این فرصت‌ها نتیجه تلاش‌ها و پشتکار شما هستند و نباید به سادگی از آنها عبور کنید. در این روز ممکن است تماسی کاری یا تماسی برای معامله‌ای بزرگ داشته باشید. این تماس می‌تواند تاثیر مهمی بر آینده  کاری و مالی شما داشته باشد. به یک مهمانی شاد و پرنشاط دعوت خواهید شد. از این فرصت برای معاشرت با دوستان و عزیزان و گذراندن اوقات خوش استفاده کنید.

شهریور

ممکن است در این روز با چالش‌هایی ذهنی روبرو شوید که به توجه و رسیدگی فوری نیاز دارند. اما شما با اراده قوی که دارید می‌توانید به خوبی از پس آنها بربیایید. نگرانی و اضطراب را کنار بگذارید و با اعتماد به نفس با این چالش‌ها روبرو شوید.  برای درخواستی که از کسی دارید، در انتخاب جمله‌هایتان دقت کنید. با لحنی مودبانه و محترمانه صحبت کنید و به طور واضح منظورتان را بیان کنید. یکی از دوستانتان از شما دلخور است. شاید از نظر شما دلخوری او بی‌دلیل باشد، اما بهتر است به دیدنش بروید و سعی کنید رو راست با هم صحبت کنید. با گفتگوی صادقانه و صمیمی می‌توانید سوءتفاهم‌ها را برطرف کنید و دوباره با هم دوست شوید. سعی کنید انعطاف بیشتری در رفتار خود نشان دهید و از میزان انتظاراتتان بکاهید. با این کار روابط عاطفی بهتری خواهید داشت و از صمیمیت و عشق بیشتری در زندگیتان بهره‌مند خواهید شد. اجازه ندهید که مشکلات پیش آمده در محیط خانواده شما را مضطرب و نگران کند. برای رسیدن به آزادی باید تلاش کنید و بجنگید. اما نگران نباشید، کمک در راه است. افرادی هستند که شما را در این مسیر یاری خواهند کرد.

مهر

احساس می‌کنید که دیگران شما را درک نمی‌کنند و قدر قلب مهربان و صاف و زلال شما را نمی‌دانند. به جای درگیر شدن با دیگران، به دنبال پناهگاهی امن برای التیام زخم‌های عاطفی خود باشید. در خانه بمانید و هر کاری که باعث آرامش شما می‌شود انجام دهید. کینه و کدورت‌ها را رها کنید. نگه داشتن کینه و نفرت فقط به خودتان آسیب می‌زند. اگر حق با شماست، برای آشتی و رفع کدورت‌ها پیشقدم شوید. به تعهدات و قول‌هایی که به دیگران داده‌اید عمل کنید. وفای به عهد نشان‌دهنده شخصیت متعهد و قابل اعتماد شماست. در مورد شراکت با افراد جدید محتاط باشید. قبل از اینکه با کسی شریک شوید، او را به خوبی بشناسید و از سابقه و تعهداتش آگاه باشید. حتی اگر پیشنهادی که به شما می‌شود بسیار وسوسه‌انگیز باشد، بدون شناخت کافی ریسک نکنید. هیچ کس بدون تلاش و کوشش به موفقیت دست نخواهد یافت. منتظر معجزه نمانید و با پشتکار و اراده قوی برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش کنید.  امروز فرصتی مناسب برای ترک یک عادت ناپسند است. این عادت می‌تواند مانع پیشرفت و خوشبختی شما باشد.

آبان

امروز در میان صحبت‌ها و گپ و گفت‌ها، خاطراتی از گذشته زنده می‌شوند و یاد و خاطره یار سفر کرده یا دور مانده‌ای در دلتان زنده می‌شود. حسرت دیدار دوباره با او در دلتان موج می‌زند. اگر امروز سراغی از او نگیرید، ممکن است فردا دوباره همه چیز را به دست فراموشی بسپارید و او را در اعماق خاطراتتان رها کنید. در زمینه کار و تحصیل، موفقیّت‌های چشمگیری در انتظار شماست. همانطور که همیشه با پشتکار و جدیت در تلاش بوده‌اید، به تلاشتان ادامه دهید و از سختی‌ها و مشکلات نهراسید. حسادت آرامش خاطر شما را برهم زده و آشفتگی را به دلتان راه داده است. احتمال جدایی و درگیری‌های احساسی در این روز وجود دارد. خونسردی و آگاهی کلید عبور از این بحران خواهد بود. در انتخاب‌ها و تصمیمات خود، همان وسواسی را به خرج دهید که در گزینش همسر، شغل و دوست به کار می‌برید. اگر در حال حاضر درگیر بحث و جدل‌های خانوادگی هستید، این امر شما را در موقعیتی خطرناک قرار می‌دهد.از جر و بحث‌های بی‌مورد پرهیز کنید و با صبر و حوصله و با استفاده از منطق به دنبال حل مشکلات باشید.

آذر

به دنبال فردی می‌گردید که می‌خواهید در مورد موضوعی مهم با او گفتگو کنید، اما او را نمی‌یابید. ناامید نشوید و به جستجوی خود ادامه دهید، چرا که یافتن او برایتان حائز اهمیت است. به زودی در مسیر زندگی خود به جریانی نیک و مثبت خواهید پیوست که همراهی با آن به نفع شما خواهد بود. در گوشه‌ای از دنیای شما، تنشی پنهان در حال شکل‌گیری است. ممکن است این تنش هنوز به طور واضح مشخص نشده باشد و حتی بزرگی آن چندان قابل توجه نباشد، اما به هر حال وجود دارد. هوش و ذکاوت شما در کنار تدبیر و سیاستتان، بهترین سلاح برای رویارویی با این چالش خواهد بود. اگر کسی به شما ظلم می‌کند، سکوت نکنید و در برابر بیداد ایستادگی کنید، وگرنه این ستم تا ابد ادامه خواهد یافت. نگرانی‌هایتان زودگذر هستند، پس اجازه ندهید که بر شما غلبه کنند و روزتان را تباه کنند. به اطرافتان نگاه کنید و از دیگران درس بگیرید که چگونه با دیدگاهی متفاوت به دنیا بنگرید تا زندگی برایتان آسان‌تر شود. به زودی خبر خوشی از کسی که دوستش دارید خواهید شنید که موجب شادمانی شما خواهد شد.

دی

از تغییراتی که در اطرافیانتان، به ویژه عزیزانتان، در حال وقوع است، شما را نگران کرده، احتمالاً آنها در این مورد با شما صحبتی نکرده‌اند و یا حتی سعی در پنهان کردن این دگرگونی‌ها دارند، اما شما با هوشیاری، نشانه‌هایی از این تحولات را دریافت می‌کنید. اگر این تغییرات را به صلاح آنها نمی‌دانید، با آنها در این مورد گفتگوی صمیمانه‌ای داشته باشید، اما اگر خودشان راضی به این تحولات هستند، اصرار و پافشاری بیش از حد از جانب شما فایده‌ای نخواهد داشت. به جای اینکه زمان خود را صرف تجزیه و تحلیل و قضاوت زندگی دیگران کنید، حواستان را به زندگی خودتان جمع کنید و ببینید برای ارتقای آن چه کاری می‌توانید انجام دهید و چه انتخاب‌هایی پیش روی شماست. طرف مقابلتان شما را دوست دارد، اما گاهی اوقات با رفتارهایتان او را به شدت عصبانی می‌کنید. این روزها تا می‌توانید با مردم با آرامش و طمأنینه برخورد کنید و عصبانیت و یا قضاوت سریع را از خود دور کنید.  شما فردی وفادار هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی تعهدات خود را زیر پا بگذارید. تیر رقیبان و حسودانتان به سنگ خورده و شما بر آنها پیروز شده‌اید.

بهمن

فشارها و نگرانی‌های گذشته، همچون ابرهای پراکنده‌ای در آسمان ذهنت محو شده‌اند و تو در پرتو تابش خورشید آرامش، غرق در صلح و سکون هستی. اما مراقب باش که در این آسایش غرق نشوی! این ثبات و امنیت، سکوی پرتاب تو به سوی قله‌های بلندتر است. هنوز راه‌های نرفته و قله‌های فتح نشده در پیش داری. از این فرصت برای شکوفایی استعدادها و توانایی‌های خود استفاده کن. با گام‌هایی استوار و عزمی راسخ، در مسیر تعالی و پیشرفت گام بردار. به یاد داشته باش که ثبات و امنیت کنونی، تنها نقطه شروع است، نه مقصدی نهایی. امروز تلاطم زیادی را در خود احساس می‌کنید و کنترل کردنِ احساساتتان کار دشواری خواهد بود و ممکن است با رفتارتان عشقتان را از خودتان آزرده کنید. اجازه ندهید حقِ شما در هیچ زمینه‌ای ضایع شود. متاسفانه چشم‌پوشی در بعضی مسائل باعث می‌شود که برخی افراد گستاخ شوند و از شما سوءاستفاده کنند. اگر مجرد هستید و در زمینه‌ی مسائل عاطفی بر سر دوراهی قرار دارید، به ندای قلبتان گوش فرا دهید و به دنبال عشقی واقعی و پایدار باشید.

اسفند

احساسِ عجیبی در محیطِ کارتان دارید؟ آیا مجذوبِ فردی شده‌اید؟ باید به شما بگویم که حدستان درست است! یکی از همکارانتان به شما علاقه‌مند شده است. اگر شما هم به او تمایل دارید، این بهترین فرصت برای آغازِ یک رابطه یِ عاطفیِ جدید است. البته مراقب باشید که به بیراهه کشیده نشوید. موجی از انرژی مثبت در وجودتان جریان دارد که به شما توانِ انجام هر کاری را که برای رسیدن به هدفتان لازم است، می‌دهد. امروز خودتان را درگیرِ منطق و استدلال نکنید، به ندای قلبتان گوش فرا دهید و با تمام قوا به سوی آرزوهایتان حرکت کنید. فرصتی طلایی برای انجامِ کاری یا گفتنِ حرفی که مدت‌ها در ذهنتان بوده، در انتظار شماست. هوشیار باشید و از این فرصتِ ناب به بهترین نحو استفاده کنید. لحظه‌ای را از دست ندهید، زیرا زمانِ شما بسیار ارزشمند است و فرصتی برای اتلاف آن وجود ندارد. خبرِ خوشحال‌کننده‌ای در راه است، اتفاقی رویایی که منتظر آن بودید به وقوع خواهد پیوست. نسبت به اتفاقات اطرافتان بی‌تفاوت نباشید. در موقعیت‌هایی که دیگران به کمک و یاری شما نیاز دارند، بی‌تفاوت از کنار آن عبور نکنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز