خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان

کاندیداها قانون انتخابات را رعایت کنند

استاندار زنجان با توصیه به کاندیداها برای رعایت قانون و رفتارهای قانونی، گفت: کاندیداهایی که با هدف قانون‌گذاری وارد این عرصه شده‌اند، باید حداقل‌ها را رعایت کنند، چرا که اگر کسی محدودیت‌های قانونی در مورد خودش را رعایت نکند، مطمئنا نمی‌تواند از حقوق رای‌دهندگان و شهروندان هم دفاع کند.

به گزارش خبرنگارایلنا، جمشید انصاری عصر دوشنبه (3بهمن) درسومین کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی استان زنجان با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط همه عوامل برگزاری انتخاباتی این دوره، گفت:  کاندیداها با رعایت و پذیرش منطق انتخابات مشکلی نخواهند داشت.

استاندار زنجان، با بیان اینکه مسائل انتخابات  شامل سه بخش است، افزود: مجریان برگزاری انتخابات باید امانتداری را در همه مراحل درنظر داشته باشند.

انصاری، بی‌طرفی را دیگر وجه برگزارکنندگان انتخابات در کشور دانست و گفت: اخلاق‌گرایی مهم‌ترین اولویت کاندیداها است.

وی، با بیان اینکه کسانی که رای نمی‌آورند نیروی انسانی و کار جامعه هستند و باید در کار دیگری مشغول شوند، تاکید کرد: تخریب افراد برای رسیدن به هدف در یک مقطع زمانی کوتاه، می‌تواند عواقبی را در پی داشته باشد که کاندیداها باید از آن پرهیز کنند.

انصاری با توصیه به کاندیداها وهواداران آنهان و رعایت حق و حقوق رقیبان خود، تصریح کرد: شایسته است رقبا ضمن حفظ حقوق همدیگر، رقیب خود را تکریم کنند.

کد خبر : ۳۴۹۵۹۳