خبرگزاری کار ایران

همزمان با جشن های دهه ولایت در زنجان؛

همایش بزرگ بانوان علوی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد

همایش بزرگ بانوان علوی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد
کد خبر : ۱۱۵۱۲۶

حرکت در مسیر ولایت و امامت بشریت را سریع و صحیح به مقصد می رساند و کسی که در این مسیر قدم می گذارد به هیچ وجه نا امید نمی شود چرا که در مسیر ولایت قدم برداشته است.

زنجان ایلنا: رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان آموزش و پرورش گفت: تعالیم انبیاء الهی در راستای رشد و تعالی بشریت در جامعه بوده و این دو مهم هدیه گمشده بشریت است و در دنیا همه مکتب ها و آیین ها در راستای رشد و آرامش بشر در تلاش بودند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ‌ مهری سویزی، رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان آموزش و پرورش، رسیدن به رشد و ترقی را حرکت در سایه عمل به قرآن و اهل بیت(ع) یاد کرد و افزود: انسان به صراط مستقیم نیاز دارد چرا که حرکت در مسیر اهل بیت آرامش روح و روان را به دنبال دارد و این آرامش بزرگترین هدیه الهی برای بشریت است.

وی اظهار داشت: باید در راه رسیدن به خداوند همگام و دنباله رو ائمه(ع) بود ولی نباید جلوتر از این بزرگان حرکت کرد.

سخنران جشن ولایت گفت: حرکت در مسیر ولایت و امامت بشریت را سریع و صحیح به مقصد می رساند و کسی که در این مسیر قدم می گذارد به هیچ وجه نا امید نمی شود چرا که در مسیر ولایت قدم برداشته است.

وی افزود: انسان باید جان خود را در راه کسب علم، کسب روزی حلال، خدمت به نیازمندان و عبادت در راه خدا خسته کند چرا که اگر انسان به این فضایل اخلاقی دست پیدا کندبه در جه امام شناسی رسیده است.

وی در ادامه به زندگی پر محبت حضرت علی(ع) و فاطمه(س) اشاره کرد و یادآور شد: محبت پایان کار نیست بلکه آغاز کار است و عشق برای شروع در کار بسیار مهم است و در این راستا باید در کنار عشق عمل هم باشد.

رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان آموزش و پرورش گفت: شیعیان به سه دسته شیعیان اعتقادی، جغرافیایی و شناسنامه ای تقسیم می شوند و این شیعیان از احترامی که به زبان می آورند شناخته می شوند.

سویزی امامت را الگوی همه بندگان الهی یاد و گفت: در این راستا باید تمام بندگان مخلص خدا به این بزرگان اقتدا کنند.

وی در پایان افزود: تعالیم انبیاء الهی در راستای رشد و تعالی بشریت در جامعه بوده و این دو مهم هدیه گمشده بشریت است و در دنیا همه مکتب ها و آیین ها در راستای رشد و آرامش بشر در تلاش بودند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز