خبرگزاری کار ایران

پیام‌های مسئولین هندیجان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

پیام‌های مسئولین هندیجان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار
کد خبر : ۱۹۳۳۱۱

خبرنگاران باید زبان گویای مردم و منعکس کننده زحمات مسئولین باشند.

به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، خبرنگار ایلنا در هندیجان، در یک اقدام جالب، پیام‌های مسئولین هندیجان را در این خصوص جویا شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مشروح این گزارش به شرح زیر است.
حجت الاسلام و المسلمین علی شمیل‌پور امام جمعه هندیجان: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تلاشگر و زحمت کش بخصوص خبرنگاران فعال شهرستان تبریک و تهنیت می‌گویم و از خداوند سبحان موفقیت و پیروزی آن‌ها را خواستارم و انشاءالله دفتر امام جمعه در یک مراسم از خبرنگاران شهرستان تقدیر خواهد کرد.

سرگرد پاسدار محسن خدری فرمانده سپاه هندیجان: روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران تبریک می‌گویم و از زحمات بی‌شائبه آن‌ها در امر خبر رسانی تشکر می‌کنم، خبرنگاران این مسئولیت خطیر را پذیرفته‌اند و حلقه وصل بین مسئولین با مردم هستند که بدون هیچ چشم داشتی به نظام و دولت، انجام وظیفه می‌کنند و إنشاءالله خبرنگاران عزیز در انعکاس اخبار، صحت و درستی خبر را مد نظر قرار بدهند.

سید محمود هاشمی رئیس دادگستری هندیجان: ابتدا این روز عزیز را به خبرنگاران زحمت کش تبریک می‌گویم، خبرنگاران تلاش‌های زیادی برای اطلاع رسانی و شفاف سازی اخبار انجام می‌دهند و امیدواریم در کار‌ها موفق و مؤید باشند و انتظار از آن‌ها این است که در اخبار خود امانت داری و دقت بیشتری داشته باشند.

عبدالمطلب علیزاده دادستان هندیجان: خبرنگاری شغل مقدسی است که اگر صادقانه انجام بشود باعثبصیرت و روشن بینی در جامعه می‌گردد. خبرنگاران باید اخبار را برای مردم دقیق مخابره و اطلاع رسانی کنند و از هر گونه تشویش اذهان و شایعه سازی به دور باشند و این روز عزیز را به همه خبرنگاران شریف و محترم تبریک می‌گویم.

سرهنگ علی رئوفی فرمانده انتظامی هندیجان: روز خبرنگار را به خبرنگاران فعال و محترم تبریک می‌گویم، خبرنگاران زحمات زیادی می‌کشند که جنبه آموزشی و پیگیری دارد و خبرنگار می‌تواند در راستای مأموریت‌های نیروی انتظامی برای مردم فرهنگ سازی کند.
همچنین خبرنگاران در آگاه سازی مردم شبانه روز تلاش می‌کنند که از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر می‌شود.

سرگرد پاسدارحسین خنافره جانشین فرمانده سپاه هندیجان: این روز را به خبرنگاران مجاهد تبریک می‌گویم، خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و نیرویی خدمتگزار که بدون چشم داشتی در هر سختی حاضر هستند و خبرنگاران متعهد با پیگیری مشکلات مردم در حل آن‌ها نقش به سزا و مهمی دارند. و انتظار داریم با همکاری بیشتر با ادارات و انتقال زحمات مسئولین به مردم و انتقال مشکلات مردم به مسئولین بیشتر فعالیت کنند.

جواد شیرعلی رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: سلام و درود خداوند بر پیام رسانان جامعه بشری که با انعکاس حقایق و واقعیات جامعه، وجدان‌های خفته را بیدار می‌کنند و اقوام و ملل مختلف را بهم پیوند می‌دهند. روز خبرنگار را به همه خبرنگاران کشور عزیزمان ایران اسلامی بخصوص خبرنگاران شهرستان هندیجان و خبرگزاری ایلنا که واقعیات جامعه را منتشر می‌کند تبریک گفته و امیدواریم که موفق و پیروز باشند.

مختار طاهریان اولین فرماندار هندیجان: روز خبرنگار را به خبرنگاران خدوم و بی‌منت تبریک می‌گویم، خبرنگاران باید زبان گویای مردم و منعکس کننده زحمات مسئولین باشند و از انتقادهای سازنده دریغ نکنند و مسئولین باید انتقادهای خبرنگاران را به نحو احسن بپذیرند. شهرستان هندیجان شهری مستعد برای عمران و آبادانی است و با توجه به اشرافی که خبرنگاران در این خصوص دارند پتانسیل‌های شهرستان را به مسئولین رده‌های بالا منتقل کنند که با توجه به ظرفیت وجودی در اشتغال و دیگر زمینه‌ها فعالیت در هندیجان مهیا گردد. و از خبرگزاری ایلنا و خبرنگار آن در هندیجان که تلاش و زحمات زیادی جهت انتقال اخبار انجام می‌دهد تقدیر و تشکر می‌کنم.

حسین‌پور دوستعلی رئیس اداره ارشاد هندیجان: روز خبرنگار روزی است برای ارج نهادن به مقام خبرنگار. خبرنگاران ما شریف و درکار‌ها پویا و مستمر هستند و در تمام امور باید با آن‌ها همکاری کرد تا بتوانند خدمات مسئولین، خبر‌ها و مشکلات شهر را بهتر انتقال بدهند. خبرگزاری ایلنا تا به امروز فعالیت پویا و مستمری داشته که از این بابت از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

شمس الله شکاری معاون شهردار هندیجان: خبرنگار یک نیروی مقدس است و مرگ آن‌ها در قالب شهادت است و این روز را به خبرنگاران تلاشگر تبریک می‌گویم و إنشاءالله موفق و مؤید باشند، من از تمام خبرنگاران رضایت دارم و انتظار دارم واقعیت‌ها را منعکس کنند.

منصورعبادی‌پور رئیس شورای حل اختلاف هندیجان: این روز را به خبرنگاران متعهد تبریک می‌گویم و به خبرنگاران هندیجان افتخار می‌کنم. خبرنگاران ما جوانانی هستند که در بطن انقلاب و جمهوری اسلامی رشد کرده‌اند خبرنگاران زحمات زیادی متحمل می‌شوند تا بتوانند پیام‌های مردم و مشکلات آن‌ها را به رسانه‌های دور و نزدیک با درایت و حفظ امنیت کشور و توسل به امور جمهوری اسلامی ایران منعکس و انتقال دهند.

خسرو حیاتی رئیس آموزش و پرورش هندیجان: یاد و خاطره شهداء در عرصه اندیشه و قلم را گرامی می‌داریم، و آرزو می‌کنم خبرنگاران شهرستان در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی مؤثر و موفق باشند و همیشه قلم آن‌ها گویای توانمندی‌ها و موفقیت‌های شهرستان عزیز در همه عرصه‌ها باشد.

بهروز شعبانی رئیس شورای شهر هندیجان: روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه خبر تبریک می‌گویم و از آن‌ها می‌خواهم خبرهایی را که به رونق شهر کمک می‌کند منتشر کنند و از نشر خبرهای تنش زا که باعثاختلاف می‌شود و از پیشرفت شهرستان جلوگیری می‌کند خوددرای کنند. خبرنگاری، کسوتی محترم است و افرادی لایق در این پست در شهرستان هندیجان منسوب شدند و همگی دست در دست هم دهیم و همه در آگاهی مردم تلاش بیشتری داشته باشیم. بنده از خبرنگار خبرگزاری ایلنا تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در کار‌هایش موفق و پیروز باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز