خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده مجلس، فرماندار ماهشهر و مدیرعامل پتروشیمی مارون؛

تفاهم‌نامه‌ی تأمین آب شرب ماهشهر و هندیجان منعقد شد

تفاهم‌نامه‌ی تأمین آب شرب ماهشهر و هندیجان منعقد شد
کد خبر : ۱۵۴۳۸۴۱

مراسم انعقاد تفاهم‌نامه ی تامین آب شرب شهرستان بندر ماهشهر و هندیجان با حضور امیر حیات مقدم نماینده مجلس شورای اسلامی، فریدون بندری فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، امین امرایی مدیر عامل پتروشیمی مارون و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، در این مراسم امیرحیات مقدم نماینده مجلس شورای اسلامی با تمجید از عملکرد پتروشیمی مارون در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: دست تمامی کارگران زحمت‌کش که در عرصه‌ی تولید و ارزآوری فعالیت می‌کنند را می‌بوسم. بحث تولید برای صنعت و اقتصاد، حیاتی است، دو چالش اساسی در منطقه وجود دارد: یکی آب شرب و دیگری بحث اشتغال؛ الحمدالله با حضور فعال پتروشیمی مارون، مشکل آب شرب شهرستان های بندر ماهشهر و هندیجان در حال رفع شدن است.

وی افزود: امیدواریم با طرح‌های توسعه ای دکتر امرایی مشکل اشتغال شهرستان هم تا حدودی رفع شود. فاز دوم منطقه ویژه  اقتصادی پتروشیمی بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر نیز با تقدیر از زحمات امین امرایی مدیرعامل پتروشیمی مارون، گفت: کارگران، افسران تولید و خط مقدم جنگ اقتصادی هستند. پتروشیمی مارون در بحث مسئولیت های اجتماعی عالی بود، آب شرب مورد نیاز شهرستان ۱۳۰ هزار متر مکعب است که ما متاسفانه ۹۰ هزار متر مکعب در روز دریافت می‌کنیم، با حضور فعال پتروشیمی مارون با مدیریت برادر عزیزم امین امرایی امیدوارم این معضل دیرینه ی شهرستان حل شود، از نماینده محترم برای پیگیری این پروژه تشکر می‌کنم.

همچنین امین امرایی مدیرعامل پتروشیمی مارون با تشریح پروژه های انجام شده و در حال انجام، گفت: ما کمک در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی و محرومیت زدایی را سرمایه‌گذاری می‌دانیم و الحمدالله در مجموع، بیش ۱۵ مدرسه ساخته یا بازسازی کردیم.

وی افزود: در پروژه های تعریض جاده های شهرستان، بازسازی ورزشگاه شهداء، تهیه آمبولانس و تجهیزات مدرن پزشکی، کمک به بیماران نیازمند، تهیه جهیزیه برای زوج های جوان و… حضور فعال داشتیم، پروژه ی کلان احداث مجتمع فرهنگی_ ورزشی شهرستان بزودی کلنگ زنی می‌شود.

امرایی ادامه داد: مشکل آب شرب شهرستان انشالله با حضور فعال نماینده مجلس و فرماندار عزیز بزودی حل خواهد شد. ما محرومیت زدایی و کمک به رفع معضلات شهرستان، شهرها و بخش های تابعه را وظیفه‌ی شرعی خود می‌دانیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز