افزایش ۶۰ درصدی تماس های مردم با اورژانس ١١۵ نیشابور
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از پاسخ به ۶٠٠ تماس به صورت روزانه در مرکز ارتباطات اورژانس ١١۵ شامل درخواست آمبولانس، مشاوره تلفنی، مزاحمت و پیگیری خبر داد.
به گزارش ایلنا از نیشابور، مصطفی افشار نیک در این خصوص گفت: اعتماد مردم به اورژانس ١١۵ باعث شده که بهرغم معرفی شماره های مخصوص مشاوره، مردم جهت انجام مشاوره تلفنی با اورژانس ١١۵ تماس بگیرند که باعث افزایش تماس ها و پاسخ به بیش از هفده هزار تماس در اسفند ۹۸ شده است.
افشارنیک با اشاره به اینکه همکاران ما در مرکز ارتباطات اورژانس بیش از ۵ هزار مشاوره تلفنی در اسفند ماه انجام داده اند، افزود: با افزایش خطوط تلفن ١١۵ و کارشناسان پاسخگو تلاش شده تا ارائه خدمت شایسته و پاسخ گویی سریع به همشهریان انجام شود.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور اظهار داشت: متأسفانه در اسفند ماه هزار تماس مزاحمت باعث اختلال در پاسخ گویی و خدمت رسانی برای همکاران ما شده است که نقش والدین و رسانه ها در کاهش مزاحمت ها می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.
وی در پایان خاطرنشان شد: همشهریان عزیز می توانند جهت انجام مشاوره تلفنی در خصوص بیماری کووید ١٩ با شماره ۴٠٣٠ به صورت ٢۴ ساعته و خطوط تلفن ۴٣٢١٣١٠٣ الی ۶ از ساعت ٨ صبح تا ١٢ شب که توسط پزشکان دانشکده پاسخ داده می شود تماس بگیرند.