خبرگزاری کار ایران

برگزاری آیین تقدیر از فعالان دوام ثامن در مشهد

برگزاری آیین تقدیر از فعالان دوام ثامن  در  مشهد
کد خبر : ۱۳۶۸۰۹۶

سرپرست گروه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد گفت: جمعیت و نهاد مردمی دوام ثامن در دوران کرونایی بدون هیچ چشمداشت و حق‌الزحمه‌ای شبانه‌روز در کنار مجموعه مدیریت شهری خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن کلیدری در آیین تقدیر از فعالان دوام ثامن که در هتل تابان برگزار شد، اظهار کرد: خانواده دوام‌ ثامن در مشهد پیشگام است. این خانواده با ۱۴ هزار نفر جمعیت آموزش‌دیده در بازه سنی ۱۸ تا ۵۵ سال فعالیت می‌کند. گروه دوام ثامن ۴۰ ساعت آموزش مقدماتی، تکمیلی و تخصصی دریافت می‌کنند و دوره‌های مرتبط با حوزه مدیریت بحران مانند اطفا حریق و مدیریت روانی بحران را می‌گذرانند. 

شهردار مشهد نیز در این برنامه گفت: اداره مشهد اداره مدیریتی مردم‌محور است. مردم‌پایه بودن اساس همه حرکت‌ها بوده و اگر مردم نقش خود را به درستی ایفا کنند در همه وظایف موفق خواهیم بود.

محمدرضا قلندر شریف اظهار کرد: موارد مختلفی که در شهر مشهد باید مورد مداقه قرار گیرد، باید با توجه به این موضوع باشد که مشهد دومین کلان‌شهر و پایتخت معنوی جهان اسلام بوده و پذیرای بیش از ۳۰ میلیون نفر زائر، بیش از ۳.۵ میلیون ساکن ایرانی و مشهدی و بیش از یک میلیون تبعه خارجه است. روزانه حداقل ۵ میلیون نفر ساکن و مقیم در مشهد داریم که در مواقع خاص جمعیت روزانه به بیش از ۱۰ میلیون نفر می‌رسد.

مهدی ناصحی عضو شورای  شهر مشهد نیز گفت: دوام ثامن نماد مردم‌پایه بودن در مدیریت بحران و پدافند غیر عامل است. اثر اقدامات داوطلبانه با هیچ اقدام دیگری قابل قیاس نیست.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز