خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد:

كشف 22 تن برنج خارجی قاچاق در سمیرم اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۶۶

با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم مقدار 22 تن برنج خارجی قاچاق در بازرسی از یك دستگاه تریلر كشف و ضبط شد.

اصفهان - ایلنا:  به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "صادقی"، فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید "رییسان" حین كنترل خودروهای عبوری در جاده سمیرم به شهرضا به یك دستگاه تریلر كشنده مشكوك و آن را متوقف كردند.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینكه در بررسی مدارك بار این تریلر مشخص شد راننده فاقد هرگونه مدارك معتبر برای حمل بار خود می باشد خاطر نشان كرد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی از خودرو بازرسی به عمل آمده كه در نتیجه مقدار 22 تن برنج خارجی قاچاق كشف و ضبط شد.

به گفته سرهنگ صادقی، راننده این خودرو ساكن كازرون استان فارس است و این محموله قاچاق را از بوشهر به قصد فروش در اصفهان بارگیری كرده كه توسط ماموران دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ارزش قیمتی محموله مذكور را یك میلیارد و یكصد میلیون ریال تخمین زد و گفت: در این رابطه خودرو توقیف و برنج های قاچاق به اداره گمرك شهرستان تحویل داده شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز