خبرگزاری کار ایران

اتمام حجت مدیر کل بحران استانداری

حفاظت از مردم و شهر کاشان برعهده شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۵۸۸

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جای تعجب است با ۱۳ میلیمتر ریزش باران در کاشان سیل جاری شود و آسیب‌های زیادی به خانه‌های مردم و راه‌ها وارد کند و حفاظت از شهر و مردم مقابل سیل بر عهده شهرداری کاشان است.

به گزارش ایلنا از کاشان، منصور شیشه فروش در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشان که با حضور اعضا برگزار شد، تأکید کرد: کمبود و یا نبود اعتبار نمی‌تواند عاملی برای توقف امور مربوط به پیشگیری از حوادث باشد.

 وی افزود:۳۲ نقطه و سازه خطرآفرین در کاشان شناسایی شده و به دستگاه‌های مربوطه نیز اعلام شده و می‌بایست در جلسه بعدی که سه ماه آینده است گزارش پیشرفت آن داده شود.

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین علت سیل هفته گذشته در کاشان باز نبودن مسیر رودخانه، پل‌های فاقد ظرفیت عبور سیل و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم رودخانه بوده که بارها بابت آن تذکر داده شده بود.

 شیشه فروش خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور قرار است با ورود سامانه جدید بارشی مناطق از کشور تحت تأثیر آن قرار بگیرد و در کاشان مناطق کوهستانی مانند نیاسر و برزک شاهد بارندگی رگباری و سیلاب خواهد بود.

 به گفته مدیر بحران استانداری اصفهان به دلیل تغییرات اقلیمی بارش باران فقط در یک فصل نیست و حتی در تابستان هم بارش‌ها منجر به جاری شدن سیل در شهرهایی مانند چند سال پیش در کاشان می‌شود که می‌بایست راه‌های پیشگیری از آن اندیشیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز