خبرگزاری کار ایران

"ایجاد یک فرصت تعاملی برای تبلیغ پوشاک ایرانی"

"ایجاد یک فرصت تعاملی برای تبلیغ پوشاک ایرانی"
کد خبر : ۹۵۴۷۶۰

تفاهمنامه بین اتحادیه پوشاک تهران و انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران امضاء شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران در نشست امضاء این تفاهمنامه با اشاره به اینکه همکاری با صنوف فرهنگی و هنری بسیار مهم است، اظهار داشت: امضاء این تفاهمنامه بسیار ضرورت داشت زیرا به نوعی پوشاک علاوه بر مسائل اجتماعی، بُعد فرهنگی و هنری نیز دارد.

وی ادامه داد: امضاء چنین تفاهمنامه‌هایی و همکاری با هنرمندان و صنوف مختلف هنری می‌تواند در نهایت به یک نقشه راه تبدیل شود تا همه ما به اهداف متعالی که داریم برسیم.

دریابیگی رئیس انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران نیز با تشکر از همکاری اتحادیه پوشاک اظهار داشت: این اولین تفاهمنامه‌ای است که بین اتحادیه پوشاک و یک صنف هنری امضاء می‌شود. هدف ما از امضاء این تفاهمنامه استفاده از ظرفیت طراحان و برندهای پوشاک است و همچنین ایجاد یک فرصت تعاملی برای تبلیغ پوشاک ایرانی به عنوان یک کالای ایرانی است.

وی ادامه داد: مشارکت در تولید و اجرای نمایش‌های ایرانی با همکاری تولیدکنندگان پوشاک ایرانی، ایجاد فضایی برای سرمایه‌گذاری فرهنگی و تبلیغ کالای ایرانی و تولید نمایش‌های ایرانی، مشارکت گروه‌های هنری در برگزاری سمپوزیوم‌های پوشاک ایرانی و با استفاده از شیوه‌های اجرای نمایش‌های ایرانی، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و بین‌المللی به صورت مشترک و با همکاری اتحادیه پوشاک و هنرمندان از جمله اهداف این تفاهمنامه است.

دریابیگی افزود: همکاری بیشتر با اتحادیه پوشاک و تولیدکنندگان پوشاک در تولید برنامه‌های تلویزیونی شامل فیلم‌های سینمایی، داستانی و مستند. چاپ و نشر انواع کتاب با هدف معرفی تاریخچه و ریشه لباس و فرهنگ ایرانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی مهارت‌افزایی، تاسیس باشگاه هواداری لباس ایرانی برای هنرمندان از جمله اهداف دیگر این تفاهمنامه است که امیدواریم طی مدت اجرا به آن دست یابیم.
 

"ایجاد یک فرصت تعاملی برای تبلیغ پوشاک ایرانی"

"ایجاد یک فرصت تعاملی برای تبلیغ پوشاک ایرانی"

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز