معاون بازاریابی و فروش رامک در گفتوگو با ایلنا؛
اقدامات همه جانبه شرکت فرآوردههای لبنی رامک از اولین روزهای شیوع کرونا در کشور
معاون بازاریابی وفروش شرکت فرآوردههای لبنی رامک گفت: با شیوع کرونا در منطقه خاورمیانه و ایران شرکت فراوردههای لبنی رامک، همسو با سیاستهای پیشگیرانه در سراسر کشور و به منظور رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی، اقدام به طراحی برنامهای جامع و همه جانبه در حوزههای مختلف نمود.
دکتر حجازی در گفتوگو با ایلنا گفت: شرکت فرآوردههای لبنی رامک با 14 خط تولیدی، در حال تولید 100 نوع از محصولات لبنی متنوع در جنوب کشور و شهر شیراز است، که به صورت روزانه و مویرگی، تمامی این محصولات را به بیش از 20 شهر کشور توزیع میکند.
وی درخصوص صادرات محصولات لبنی نیز گفت: رامک در سالهای گذشته موفق شده است که همواره صادرات گستردهای را به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله قطر، کویت، عراق، امارات و کشورهای حوزه سی آی اس از جمله: ارمنستان، تاجیکستان، گرجستان ، افغانستان و پاکستان انجام دهد و جایگاه ویژهای را برای کشور عزیزمان و برند ملی رامک در سطح منطقه ایجاد نماید.
حجازی درخصوص اقدامات این شرکت در دوران کرونا نیز گفت: با شیوع کرونا به دلیل ارتباط مستقیم مواد غذایی با سلامت مردم، حساسیتها در این بخش نیز افزایش یافت و به همین منظور سه برنامه اصلی توسط شرکت رامک در این حوزه طرح ریزی و اجرا گردید.
وی ادامه داد: در گام نخست، پروژه ضدعفونی نمودن و مه پاشی مستمرکلیه سالنهای اداری، تولید و شعب توزیع، به همراه قراردادن مواد ضدعفونی کننده، ماسک های محافظ و دستکش های یکبار مصرف در دسترس تمامی پرسنل خانواده بزرگ رامک در اولویت اجرا قرار گرفت. در همین راستا، تدوین، طراحی و اطلاع رسانیهای لازم در خصوص پروتکل های بهداشتی، بخش مهم دیگری از این رویکرد بود، که با هماهنگیها و سرعت عمل تیمهای داخلی رامک، به صورت کامل و به سرعت اجرا شد.
قرار دادن دستگاه " بادی اسکنر" در تمامی ورودیهای کارخانه و شعب توزیع، در کنار راه اندازی تونلهای ضدعفونی کننده در کلیه ورودیها، بخش دیگری از اقدامات پیشگیرانه در مقابله با خطرات احتمالی ویروس کرونا در رامک بوده است.
به گفته وی؛ بر اساس اقدامات فوق، از اسفند 98 تا به امروز حدود 600 میلیون تومان، برای رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی در شرکت فرآوردههای لبنی رامک هزینه شده است.
معاون بازاریابی و فروش رامک درخصوص سلامت غذا در دوران کرونا نیز گفت: براساس استانداردهای سازمان غذا و دارو و اداره استاندارد، همه شرکتهای لبنی موظف به رعایت استانداردهای تایید شده هستند، که شرکت رامک علاوه بر رعایت این استانداردها، گواهینامه های جدیدتری در حوزه کنترل کیفیت و سلامت غذا نیز اخذ کرده است.
وی افزود: یکی از بارزترین گواهینامههای دریافت شده، ایزو 22000 است که ایمنی غذا را در سطح بالایی تضمین میکند. قابل ذکر است که شرکت فرآوردههای لبنی رامک، در طی سالهای مختلف به عنوان واحد نمونه استانی و کشوری انتخاب شده و برای اولین بار هم در سال 1394 نیز موفق به کسب اولین سیب سبز سلامت در دو محصول ماست و پنیر از سازمان غذا و داروی ایران شده است.
حجازی در ادامه افزود، در بخش دوم و در راستای مسئولیتهای اجتماعی رامک، بر آن شدیم تا با توجه به شرایط فعلی و تاکید ویژه ارگانهای نظارتی به ماندن تمامی شهروندان در خانه، با هدف تشویق هموطننان عزیزمان به این موضوع، طرحی خلاقانه و سرگرم کننده را در فضای مجازی پیاده سازی نماییم.
بر این اساس، تیم بازاریابی رامک، جشنواره بزرگ خونه بمونی با لبخند را در دو بخش سرگرمی های خونه بمونی و پنیرپیتزای مخصوص بردن طراحی و اجرا نمود. رویکرد رامک در هر دو بخش این جشنواره، ترغیب کلیه هموطنان عزیزمان به بهره برداری مناسب و حداکثری از فرصت در خانه ماندن و همراهی با جمع گرم و صمیمی خانواده ها در این ایام بود.
وی ادامه داد: در بخش سرگرمیهای خونه بمونی، از مخاطبان دعوت میشود که از سرگرمیهای خود و خانواده شان در دوران قرنطینه خانگی، عکس و فیلم تهیه کرده و با قرار دادن آن در شبکه های اجتماعی، سایرین را به ماندن در خانه تشویق نمایند. همانطور که پیش بینی میکردیم شد، این بخش با استقبالی چشمگیر و غیر قابل پیش بینی مواجه گردید و در طی تنها20 روز، بیش از 5000 محتوای تصویری با هشتگ خونه بمونی در شبکه های اجتماعی منتشر شد، که از حیث استقبال مخاطبان، در زمره موفق ترین پویش های اجرا شده تا به امروز می باشد.
دکتر حجازی افزود، این اعتماد مردم به برند رامک، موضوعی است که همواره پشتوانه اصلی و انگیزه ما برای خدمات رسانی های هر چه بهتر به هموطننان عزیزمان بوده است. همچنین در بخش دیگر جشنواره سرگرمیهای خونه بمونی، که با نام پنیر پیتزای مخصوص بردن اجرا گردید، از کلیه مخاطبان دعوت شد تا تهیه پیتزای سالم خانگی را با پنیر پیتزای رامک و به همراه کلیه اعضای خانواده به عنوان یک تفریح خانگی جذاب انجام داده و عکس و فیلم های تهیه شده از آن را در شبکه های اجتماعی منتشر نمایند. این بخش از جشنواره که مورد توجه زیادی از سوی خانواده های عزیز ایرانی قرار گرفت، با دریافت بیش از 3500 محتوای تصویری از سوی مخاطبان رو به رو شد و موفق به ثبت رکورد تازه ای در ایران شد.
وی در ادامه با اشاره به گام سوم اقدامات شرکت فرآوردههای لبنی رامک در مقابله با کرونا، به فعالیتهای خیرخواهانه صاحبان مجموعه رامک برای حمایت از کادر درمان پرداخت و گفت: در ایام کرونا علاوه بر اهدای دو دستگاه تنفس مصنوعی به مبلغ 355 میلیون تومان، 20 میلیون تومان کارت هدیه نیز برای پرسنل محترم بیمارستان علی اصغر شیراز، که یکی از مراکز کنترل ویروس کرونا در این شهر بود، توسط این مجموعه اختصاص یافت. این قدامات در ادامه مشارکت های همیشگی رامک در راستای تعهدات اجتماعی این برند به عموم مردم عزیز کشورمان در تمام مقاطع بوده است.
معاون بازاریابی و فروش رامک با تاکید بر عدم تعدیل نیرو در پی بحران کرونا در این مجموعه گفت: با توجه به حمایت و تدبیر مدیریت مجموعه و مدیرعامل محترم رامک، جناب مهندس هاشم نصیری در این دوران، نه تنها هیچ تعدیل نیرویی در این مجموعه صورت نگرفت، بلکه با همکاری سازمان کار و امور اجتماعی استان فارس و خیریه حکمت،اقدامات لازم در خصوص تهیه محصولات لبنی در سبد معیشتی اهدایی به کارگران عزیز بیکار شده در این ایام، با مبلغ نزدیک به 50 میلیون تومان انجام گرفت.
دکتر حجازی با اشاره به فداکاری کارکنان رامک گفت: در شرایطی که اغلب هموطنانمان برای مراقبت از خود، در قرنطینه خانگی بودند، کارکنان فداکار و غیور رامک، برای جلوگیری از هر گونه اختلالی در سیستم توزیع مواد غذایی و مایحتاج مردم، بدون لحظه ای وقفه و با رعایت کامل اصول بهداشتی، در محل کار و خدمت رسانی حاضر شده، و حقیقتا قهرمانان واقعی این دوران بودند.
براساس این گزارش؛ شرکت فراوردههای لبنی رامک عضو هلدینگ وگروه صنعتی وبازرگانی" دلتا" است، واولین تولیدات خود را در سال1374به سفره مصرف کنندگان عزیز ایرانی رساند. این مجموعه درحال حاضرنزدیک به 2 هزار نفر نیرو داشته که دراین شرکت مشغول به فعالیت هستند.