خبرگزاری کار ایران

ایساکو به مشتریان توصیه کرد؛

دارندگان محصولات ایران خودرو برای سرویس‌های ادواری به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند

دارندگان محصولات ایران خودرو برای سرویس‌های ادواری به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند
کد خبر : ۸۵۱۴۱۵

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با توجه به افزایش استفاده از قطعات تقلبی، نسبت به مراجعه مشتریان به تعمیرگاه‌های متفرقه هشدار داد.

به گزارش ایلنا، با توجه به افزایش موارد استفاده از قطعات غیر استاندارد و تقلبی در برخی تعمیرگاه‌های متفرقه، ایساکو به دارندگان محصولات این گروه صنعتی توصیه کرد، برای انجام سرویس‌های ادواری و تعمیرات خودرو، به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی ایساکو، معاون خدمات پس از فروش این شرکت تشریح کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر تولید و توزیع قطعات یدکی غیر اصل، بی‌کیفیت و در بسته‌بندی‌های تقلبی در بازار به نحوی رواج یافته که تشخیص اصل بودن قطعات برای مشتریان تقریبا غیرممکن شده و این در حالی است که استفاده از این قطعات علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی زیاد، در بخش اقلام و قطعات ایمنی خطرات جانی را نیز برای مشتریان به همراه دارد.

وردینی با اشاره به این که حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همزمان با همکاری با مراجع قانونی در خصوص پایش، نظارت و جمع‌آوری بر محصولاتی که باعث گمراهی و سردرگمی مشتریان این مجموعه می‌شود، به دارندگان محصولات ایران‌خودرو تاکید کرد :‌ که برای بهره‌مندی از قطعات و خدمات استاندارد و با کیفیت به هنگام تعمیرات و سرویس‌های خودرو، تنها به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه نمایند. 

وی در خصوص اقداماتی که طی سال‌های اخیر برای مبارزه با پدیده قاچاق و قطعات تقلبی در شرکت ایساکو انجام شده است به طرح اصالت قطعه اشاره کرد و گفت: در این طرح مصرف‌کنندگان می‌توانند پس از خرید قطعه، شماره بارکد درج شده بر روی بسته‌بندی آن را به شماره 300031 پیامک کرده و بلافاصله پس از ارسال پیامک، از اصالت داشتن و یا نداشتن قطعه از طریق پیام کوتاه آگاه شوند.همچنین این شرکت به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و تقلب در بازار قطعات یدکی، نزدیک به 5 سال است که با قراردادن لیست و قیمت قطعات در موبایل اپلیکیشن ایساکو، مشتریان را از لوازم یدکی ارائه شده توسط این شرکت، مطلع کرده است.

وی در پایان گفت: حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به صورت مستمر با برگزاری جلسات، کارگروه‌ها و کمیته‌های مختلف و بررسی نقاط قابل بهبود و به‌روزرسانی رویه‌ها، فرآیندها، ابزار و تجهیزات نمایندگی‌های مجموعه، سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز