خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی شهربازی داران ایران در گفتگو با ایلنا خبر داد:

آغاز به کار فعالیت اتحادیه شهربازی‌داران از سال جدید

آغاز به کار فعالیت اتحادیه شهربازی‌داران از سال جدید
کد خبر : ۱۵۳۷۴۹۵

رئیس انجمن صنفی شهربازی داران ایران از تشکیل اتحادیه برای صنف شهربازی داران در سال جدید خبر داد.

رضا مردانی، رئیس انجمن صنفی شهربازی‌داران ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه برخی از شهربازی‌داران دچار معضل بزرگی شده‌اند، گفت: اتحادیه عکاسان، طلافروشان و یا پلاستیک‌سازان به شهربازی‌داران می‌گویند که باید زیرمجموعه اتحادیه ما قرار داشته باشید.

او افزود: این اتحادیه‌ها هیچ اطلاعاتی از صنف و صنعت ما ندارند و احتمالا به دلیل حق عضویتی که اخذ می‌کنند این پیشنهاد را می‌دهند.

تغییر انجمن به اتحادیه

رئیس انجمن شهربازی‌داران کشور ادامه داد:با تلاش‌هایی که صورت گرفته است و با کمک دولتمردان، اتحادیه شهربازی‌داران ایران به زودی تاسیس خواهد شد و تلاش‌های ما به ثمر خواهد نشست و تمام واحدهایی که در زیرمجموعه صنف‌ها و صنعت‌های دیگر قرار گرفته‌اند باید به صنف اصلی خود بازگردند و زیرمجموعه اتحادیه تخصصی خود قرار گیرند.

مردانی ادامه داد: از آنجائی که برای برخی امور از مدیر شهربازی‌داران نامه اتحادیه درخواست می‌شود از آنجایی که این صنف تاکنون اتحادیه‌ای نداشت پس به اجبار عضو هر اتحادیه‌ای که امکان داشت می‌شدیم تا کارهای اداری خود را انجام دهیم.

رئیس انجمن شهربازی داران ایران با اشاره به مشکلات گذشته این صنف گفت: به عنوان نمونه پارک آبی مشهد می‌بایست جواز خود را از اتحادیه طلافروشان می‌گرفت و پارکی دیگر در یکی از شهرها می‌بایست جواز خود را از اتحادیه پلاستیک‌فروش‌ها دریافت می‌کرد که باعث مشکلات فراوان برای صنف ما شده بود.

تشکیل اتحادیه شهربازی‌داران از سال جدید

رئیس انجمن شهربازی‌داران ایران گفت: رای‌گیری‌ها در اتاق ایران انجام خواهد شد البته برای اتحادیه شدن می‌بایست مراتبی را طی کرد که در این راستا تاکنون جلسات متعددی هم برگزار شده است.

او تاکید کرد: مسلما تشکیل این اتحادیه در موفقیت صنف شهربازی‌داران و پیگیری دغدغه‌های آنها اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
مرجان شرف
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز