خبرگزاری کار ایران

نگاهی به عملکرد کاسپین در طول ۳۰ سال فعالیت

نگاهی به عملکرد کاسپین در طول ۳۰ سال فعالیت
کد خبر : ۱۵۲۸۴۶۲

کاسپین با تجربه ۳۰ ساله‌ای که در زمینه مسافربری، دارد امکاناتی نظیر رمپ، پارکینگ، ناوگان و آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیماهای سنگین نیز در اختیار دارد.

ایلنا؛ شرکت هواپیمایی کاسپین در سال ۱۳۷۲ با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از نخستین شرکت‌های هوایی خصوصی کشور تأسیس شد و کار خود را با چهار فروند یاک-۴۲ آغاز کرد.

امروزه، این شرکت با ۱۱ فروند هواپیما، تعداد ۳۰۰ پرواز هفتگی داخلی و خارجی را انجام می‌دهد و میزان بار مجاز برای پروازهای داخلی ۲۰ کیلوگرم و برای پروازهای خارجی ۳۰ کیلوگرم تعیین شده است.

شرکت کاسپین در طول این دوران نه تنها به توسعه ناوگان و ارتقاء کیفیت خدمات خود اهتمام ورزیده، بلکه با توجه به نیازها و خواسته‌های مسافران، توانسته است جایگاه خود را در صنعت هوانوردی کشور مستحکم کند. این تلاش‌ها نشان‌دهنده عزم راسخ این شرکت در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران و بهبود تجربه سفرهای هوایی در ایران است.
ناوگان و مقاصد سفرهای هوایی هواپیمایی کاسپین 


شرکت هواپیمایی کاسپین با ناوگانی متنوع شامل سه فروند بوئینگ ۷۳۷-۵۰۰، سه فروند بوئینگ ۷۳۷-۴۰۰ و پنج فروند مکدانل داگلاس MD83 در حال فعالیت است.
این شرکت به مقاصد مختلف داخلی و خارجی پروازهای خود را ارائه می‌دهد. در راستای خدمات داخلی، هواپیمایی کاسپین پروازهای مستقیمی به شهرهای آبادان، اهواز، تهران، بندر عسلویه، کرمانشاه، بندرعباس، اصفهان و جزیره کیش انجام می‌دهد.

همچنین امکان پرواز به شهرهای بندرماهشهر، مشهد، رشت، ساری، شیراز و تبریز نیز فراهم شده است. دیگر شهرهایی که مسافران می‌توانند به آنها سفر کنند شامل ارومیه، یزد، زابل، زاهدان و خرم‌آباد است.
در سطح بین‌المللی، هواپیمایی کاسپین پروازهایی به عراق و شهرهای نجف و بغداد دارد. علاوه بر این، مقاصد خارجی دیگری همچون ترکیه (شهرهای استانبول، ازمیر و اسپارتا، ایروان) نیز در لیست پروازهای این شرکت قرار دارد.
اقدامات هواپیمایی کاسپین
با توجه به تجربه ۳۰ ساله این شرکت در زمینه مسافربری، امکاناتی نظیر رمپ، پارکینگ، ناوگان و آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیماهای سنگین نیز در اختیار دارد.

خدماتی از جمله سبد نوزاد و ویلچر برای افراد توان‌خواه، بهره‌گیری از پرسنل مجرب در تمامی فصول سال و برگزاری دوره‌های آموزشی مداوم برای جذب و تربیت نیروی متخصص و کارآمد، از جمله دیگر اقداماتی به شمار می‌رو.د که هواپیمایی کاسپین به منظور افزایش راحتی و رضایت مسافران خود به کار گرفته است.
بازگشت هواپیماها به خطوط هوایی
همچنین شرکت هواپیمایی کاسپین با انجام اقدامات گسترده‌ای، فصل جدیدی از خدمت‌رسانی به مسافران عزیز آغاز کرده است.

از جمله این اقدامات می‌توان به بازگشت چهار هواپیمای زمین‌گیر به ناوگان، اصلاح ساختاری منابع انسانی، گسترش خدمات‌رسانی کترینگ،توسعه فعالیت‌های آموزشی، افزایش مسیرهای پروازی، افتتاح واحد OCC برای اولین بار پس از سه دهه، بازطراحی کامل لوگو و برند شرکت و تجهیز آشیانه‌های اختصاصی اشاره کرد.

همچنین، با تغییرات مدیریتی اخیر، کاسپین با رویکردی نوین و متعهد به ارائه بهترین خدمات به مسافران خود، آماده است تا تجربه‌ای بی‌نظیر و ایمن را برای مسافرین این شرکت فراهم آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز