مدیرعامل ساپکو مطرح کرد
افزایش تیراژ تولید، مسیر اصلی در دستیابی به قیمت رقابتی
مدیرعامل ساپکو افزایش مقیاس تولید را اصلیترین رهیافت دستیابی به قیمت رقابتی محصول خواند و گفت: برای کاهش قیمت تمام شده محصول و هزینههای سربار تولید، مسیری جز افزایش تولید نداریم.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، عادل پیرمحمدی از تولید به عنوان عامل اصلی و محوری در رشد اقتصادی، توسعه صنعتی، ایجاد اشتغال و پیشگیری از خام فروشی مواد اولیه یاد کرد و گفت: روندی که صنعت خودرو در زمینه تبدیل مواد اولیه به محصول در فرآیند تولید بر عهده میگیرد، زمینهساز اشتغال و رشد و توسعه صنعت خودروی کشور است.
وی با اشاره به نیاز بازار ایران به ۱.۸ میلیون دستگاه خودرو در سال اظهار کرد: عدم اهتمام جدی به تولید و تامین نیاز بازار، منجر به خروج منابع ارزی، کاهش اشتغال و افزایش هزینه برای کشور است و با ظرفیتسازی بهینه تولید باید از فرصتهای موجود در راستای رشد و توسعه کشور بهرهبرداری کنیم.
پیرمحمدی با اشاره به برنامههای مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو در ارتقای کیفیت محصولات افزود: در صنعت قطعه و خودروسازی، اقدامات گستردهای در زمینه استقرار نظامهای کیفی انجام شده و شرکت ساپکو با بسیج شبکه تامین، برنامههای گستردهای در زمینه ارتقای کیفیت قطعات انجام میدهد.
وی همچنین با اشاره به عملکرد شرکت ساپکو در حوزههای مختلف مالی و حسابرسی، گفت: شفافیت مالی و اقتصادی به عنوان اصلیترین مطالبه حاکمیت، در صدر رویکردهای مالی و حسابرسی ساپکو قرار داشته و این امر در گزارشهای ارایه شده حسابرسی مشهود است.