خبرگزاری کار ایران

مدیر تامین و تولید محتوا و خدمات امور فرهنگی مترو:

از انتقادها استقبال می‌کنیم

کد خبر : ۱۹۶۳۹۱

تیم کارشناسی در تولید محتواها شعارهای اخلاقی مترو تشکیل شده و همه‌ی موارد و نظرات چندین‌بار بررسی می‌شود.

پس از گفتگو با علی صلح‌جو(استاد ویراستاری) درباره محتوای نوشته‌هایی که اخیرا با هدف انتقال پیام‌های اخلاقی روی دیواره‌های مترو نصب شده‌اند و کاربرد نثر شکسته در آنها؛ مهدی سلحشور(مدیر تامین و تولید محتوا و خدمات امور فرهنگی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن تهران و حومه) در گفتگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد که از انتقادها استقبال می‌کنیم.

سلحشور از معضلاتی که در زمینه‌ی فرهنگ‌سازی در متروی شهری وجود دارد سخن گفت و از تلاش متولیان امور برای فرهنگ‌سازی در این زمینه خبر داد.

مدیر تامین و تولید محتوا و خدمات امور فرهنگی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن تهران و حومه گفت: در بحثآموزش شهروندی، پروژه‌ای با عنوان با هم مهربان باشیم داریم و در این بخش سعی می‌کنیم سبک زندگی، رازداری و صبر را مطرح کنیم و از آنجایی که مترو سامانه‌ای انسان‌محور است، موضوعاتی در این رابطه نیز مطرح می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما در سامانه‌ی حمل و نقل به نقطه‌ای رسیده‌ایم که مسافران زیادی داریم و می‌خواهیم در غالب این نوشته‌ها، فرهنگ استفاده از آن را آموزش دهیم.

سلحشور افزود: ما این جملات را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر شکل رسمی داشته باشد، حالت دستوری پیدا می‌کند و نتیجه گرفتیم که زبان محاوره‌ای برای برقراری ارتباط بهتر است.

مدیر تامین و تولید محتوا بیان کرد: باتوجه به معضلاتی که در زمینه‌ی فرهنگ‌سازی وجود دارد، تیم کارشناسی در تولید این محتواها تشکیل شده است و همه‌ی موارد و نظرات چندین‌بار بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا؛ مبنی بر بی‌تأثیر بودن پیام اخلاقی با جملات شکسته، گفت: ما از نگاه‌های انتقادی استقبال می‌کنیم و حتماً این موضوع را بررسی می‌کنیم و به اطلاع می‌رسانیم.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز