خبرگزاری کار ایران

زخمی شدن 2 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

زخمی شدن 2 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
کد خبر : ۵۱۱۹۳

کودک فلسطینی در اثر اصابت دو گلوله از سلاح مجهز به صدا خفه‌کن که یکی از آنها به ناحیه پا و دیگری به کمر وی اصابت کرده بود، به شدت زخمی شد. یک جوان فلسطینی نیز در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست از ناحیه پا زخمی شده و به بیمارستان منتقل شد.

در اثر درگیری‌هایی که در نزدیکی مسجد «بلال بن رباح» در شهر «بیت لحم» واقع در جنوب کرانه باختری روی داد، یک کودک 13 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شدت زخمی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع پزشکی اعلام کردند که این کودک فلسطینی در اثر اصابت دو گلوله از سلاح مجهز به صدا خفه‌کن که یکی از آنها به ناحیه پا و دیگری به کمر وی اصابت کرده بود، به شدت زخمی شده و به بیمارستان «بیت گالا» انتقال یافت.

یک جوان فلسطینی دیگر هم در جریان درگیری‌های مشابه از ناحیه پا زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافت. این درگیری‌ها در پی سنگ‌پراکنی جوانان فلسطینی به سمت نظامیان رژیم صهیونیستی در «قبة راحیل» روی داد و تظاهرکنندگان فلسطینی برج نظامی رژیم صهیونیستی در مقابل ورودی اردوگاه «عایده» را به آتش کشیدند.

شهر الخلیل نیز از نخستین ساعات صبح شاهد درگیری‌های شدید در منطقه «باب الزاویه» و ورودی اردوگاه «العروب» بود و در همین حال، درگیری‌های پراکنده‌ای هم در ورودی «بیت عینون» منتهی به شهرک «سعیر» زادگاه شهید «عرفات جرادات» که چند روز پیش در اثر شکنجه‌های شدید در زندان‌های صهیونیستی جان خود را از دست داد، اتفاق افتاد.

شهرها و شهرک‌های کرانه باختری طی روزهای گذشته صحنه درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی بود که شدیدترین آنها پس از شهادت شهید جرادات و اعلام نتیجه کالبد شکافی که مرگ وی در اثر شکنجه‌های شدید را تائید کرده بود، در شهر الخلیل روی داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز