خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۳۵۲

حمله توپخانه‌ای و موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت‌وگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو درباره «تهدیدهای ایران» و آماده‌باش حداکثری سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی از بیم حملات ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان از بیم حمله ایران در حالت هشدار حداکثری قرار گرفته‌اند.

- سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز -پنجشنبه- طی بیانیه‌ای، با اعلام این‌که اسرائیل هر تهدیدی را جدی می‌گیرد، گفت که این رژیم در آماده‌باش کامل قرار دارد.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهوری آمریکا طی تماسی تلفنی درباره مسائل مختلف از جمله تهدیدهای ایران علیه اسرائیل گفت‌وگو کردند.

- امارات متحده عربی هماهنگی دیپلماتیک خود با رژیم صهیوینستی را در پی کشته شدن هفت کارمند امداد بشردوستانه «آشپزخانه مرکزی جهانی» متوقف کرد.

- وزیر خارجه آمریکا بار دیگر بر تعهد ایالات متحده برای پیوستن اوکراین به ناتو تاکید کرد.

- حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه «المالکیه» در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله توپخانه‌ای و موشکی قرار داده است.

- دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بازگشایی گذرگاه «بین حانون» در شمال غزه را تأیید کرد.


 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز