خبرگزاری کار ایران

حماس:

انتشار تصاویر غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی، یک نمایش مضحک است/ مبارزان قسام تسلیم نمی‌شوند

انتشار تصاویر غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی، یک نمایش مضحک است/ مبارزان قسام تسلیم نمی‌شوند
کد خبر : ۱۴۲۶۴۸۸

حماس اعلام کرد که انتشار تصاویر غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی پس از بازداشت و قرار دادن سلاح در کنار آن‌ها، تنها یک نمایش مضحک و خنده‌دار است که اشغالگران همواره برای ساخت یک پیروزی موهوم بر دلاورمردان مقاومت به آن متوسل می‌شوند.

به گزارش ایلنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی بیانیه‌ای اعلام کرد که انتشار تصاویر غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی پس از بازداشت و قرار دادن سلاح در کنار آن‌ها، تنها یک نمایش مضحک و خنده‌دار است که اشغالگران همواره برای ساخت یک پیروزی موهوم بر دلاورمردان مقاومت به آن متوسل می‌شوند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حماس تأکید کرد که ادعاهای اشغالگران مبنی بر اینکه این افراد از اعضای قسام هستند، هیچ پایه و اساسی ندارد، چرا که دشمن صهیونیستی پیش از این نیز مردان مقاومت را در میدان نبرد دیده و آزموده؛ دلاورمردانی که از جایی که اشغالگران گمانش را هم نمی‌کنند، برای آن‌ها خارج می‌شوند و هر روز در حال وارد کردن ضرباتی سخت و کاری به نیروهای آن در تمامی محورهای نبرد در نوار غزه هستند و به موشک‌باران شهرک‌های صهیونیستی ادامه می‌دهند. این‌ها مردان شکست‌ناپذیر خدا هستند و شعار همیشگی آن‌ها این است که «این راه جهاد است... یا پیروزی می‌شویم یا شهید».

دشمن صهیونیستی دو روز پیش ده‌ها غیرنظامی را در شمال نوار غزه بازداشت کرده و مدعی شد مبارزان قسام هستند که سلاح های خود را تحویل داده و تسلیم شده‌اند.

اشغالگران اسرائیلی این افراد که در بین آن ها تعدادی خبرنگار هم وجود داشت را پس از عریان کردن و شکنجه وحشیانه به مکانی نامعلوم انتقال دادند.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت احرونوت در این باره تاکید کرد که تصاویری که ارتش رژیم صهیونیستی از غیرنظامیان فلسطینی بدون لباس در شمال نوار غزه منتشر کرد، موجب انتقادهای غیررسمی از این رژیم در سرتاسر جهان شده است.

روزنامه عبری‌زبان هاآرتص نیز تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود نیز به این نتیجه رسیده که انتشار تصاویر غیرنظامیان فلسطینی در بیت لاهیا در شمال نوار غزه بدون لباس و عریان، اقدامی غیرضروری و توهین‌آمیز بوده است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز