خبرگزاری کار ایران

صدور 10 پروانه کارشناسی استاندارد برای اساتید دانشگاه خلیج فارس بوشهر

10 فقره پروانه کارشناسی استاندارد برای اساتید با مرتبه علمی دانشیاری و هیأت علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر از طرف سازمان ملی استاندارد ایران صادر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان بوشهر؛ مصطفی رامشی گفت: با صدور این تعداد پروانه کارشناسی استاندارد، ضمن افزایش نظارت‌ها بر آزمایشگاه‌های استاندارد، واحدهای تولیدی و امور مربوط به تدوین و آموزش استانداردها، کیفیت نظارت‌ها نیز ارتقا می‌یابد.

معاونت آموزش و ترویج استاندارد استان بوشهر افزود: با افزایش همکاری استادان دانشگاه‌ها، نیاز استان به کارشناسان دارای پروانه استاندارد در تمامی بخش‌های نظارتی، تا حد زیادی مرتفع و گام بلندی در زمینه آموزش و ترویج استاندارد برداشته خواهد شد.

وی در تشریح وظایف و امور محوله به کارشناسان استاندارد اظهار کرد: کارشناس استاندارد دارای پروانه برون سازمانی، می‌تواند تمامی وظایف و مسؤولیت‌های مربوط به یک کارشناس استاندارد درون سازمان را بر عهده گرفته و نسبت به انجام آن در هر زمان و مکان، اقدام کند.

رامشی افزود: در سال جاری نیز 10 پروانه کارشناسی استاندارد دیگر برای افراد تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان دارای تجربه و سابقه بالای 8 سال، صادر خواهد شد.

کد خبر : ۳۶۵۴۶۷