خبرگزاری کار ایران

دندانپزشکی با کمترین هزینه ممکن در سراسر ایران

دندانپزشکی با کمترین هزینه ممکن در سراسر ایران
کد خبر : ۹۵۶۱۴۴

تأمین هزینه‌های درمانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در دنیای امروز است. داروهای وارداتی، ابزار پزشکی گران‌قیمت و مراجعه به دکترهای متخصصی که دستمزدهای بالایی دارند باعث شده تا افراد، بسیاری از درمان‌های خود را غیرضروری بدانند. یکی از این موارد، مراجعه به دندانپزشکی است. هزینه‌های سنگین درمان در این شاخه از پزشکی آن‌قدر معروف است که دیگر آن را به‌عنوان یک درمان لوکس و غیرضروری می‌شناسند. این باور باعث می‌شود تا با گذر زمان، دندان‌ها پوسیده‌تر شود و هزینه‌های بیشتری را برایمان رقم بزند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم با انتخاب راه‌های ارزان‌قیمت در روند درمان، این فرایند را به تأخیر نیندازید. اگر نمی‌دانید دندانپزشکی با کمترین هزینه چگونه ممکن است، این مطلب را از دست ندهید.

پرهزینه‌ترین درمان‌ها در دندانپزشکی کدام درمان‌ها هستند؟

همان‌طور که گفتیم دندانپزشکی یکی از شاخه‌های گران‌قیمت در پزشکی است. تخصص، ابزار و مواد استفاده‌شده در روند درمان، آن‌قدر هزینه‌بر است که حتی از پر کردن ساده دندان نیز می‌گذریم. به‌طورکلی هزینه‌های درمان دندان به سه دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شوند. برای مدیریت بهتر بودجه خود، بهتر است این هزینه‌ها و راه‌هایی برای گذراندن آن‌ها را بشناسید. این راه‌ها می‌تواند با توجه به شرایط شما از خرید اقساطی بیمه تا انتخاب پزشک با دستمزد کمتر تغییر کند.

1-هزینه‌های درمانی دندانپزشکی، فرایندهایی برای بهبودی

اصلی‌ترین هزینه‌ای که برای دندانپزشکی باید به آن توجه کنید، هزینه‌های درمانی است. این هزینه‌ها شامل همه اقدامات و فرایندهایی است که برای ترمیم یک‌دندان آسیب‌دیده به کار می‌رود.

کشیدن دندان، انواع جراحی دندان و لثه، عصب‌کشی و به‌طورکلی هر اقدامی که برای درست کردن دندان پوسیده و ناکارآمد انجام می‌شود، در دسته همین هزینه‌ها قرار می‌گیرند. هزینه این مرحله با توجه به‌شدت آسیب‌دیدگی و اقدامات لازم برای بهبودی متفاوت است.

2-اقدامات زیبایی دندان، ساختن یک لبخند زیبا

جذاب‌ترین و البته هزینه‌برترین بخش در دندانپزشکی را می‌توان اقدامات زیباسازی دندان‌ها دانست. کامپوزیت، ایجاد طرح لبخند و حتی ارتودنسی دندان‌ها یک عمل زیبایی به‌حساب می‌آیند. بهتر است بدانید که اقدامات زیبایی، خدماتی گران‌قیمت‌تر هستند و تحت پوشش بیمه نیز قرار نمی‌گیرند.

3-هزینه خدمات جانبی، هزینه‌های کوچک اما دردسرساز

هزینه‌های دندانپزشکی علاوه بر درمان اصلی و هزینه دستمزد پزشک، هزینه‌های جانبی نیز دارد. این هزینه‌ها از عکس رادیولوژی دندان تا خرید انواع دارو را در برمی‌گیرد. هزینه‌های جانبی ممکن است در نگاه اول به چشم نیایند، اما بعد از بررسی و جمع‌بندی خواهید دید که بخش زیادی از بودجه را صرف این اقدامات کرده‌اید.

دندانپزشکی با کمترین هزینه ممکن در سراسر ایران

چه راهی برای کاهش هزینه دندانپزشکی وجود دارد؟

حتماً اولین پاسخی که بعد از شنیدن این سؤال در ذهن شما به وجود می‌آید، خرید بیمه است. درست است که بیمه می‌تواند کمک بزرگی در تأمین هزینه‌های درمان باشد، اما راه چندان مناسبی برای دندانپزشکی با کمترین هزینه نیست.

همان‌طور که گفتیم بسیاری از درمان‌ها در دندانپزشکی در دسته زیبایی به‌حساب می‌آیند و تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند. از طرفی سقف بیمه‌ها برای تأمین هزینه‌های دندانپزشکی بسیار محدود است. در این شرایط مناسب‌ترین راه برای ادامه درمان انتخاب دندانپزشکی اقساطی است.

مزایای پرداخت دندانپزشکی به‌صورت اقساطی، راهی برای ادامه درمان

خدمات دندانپزشکی معمولاً به جلسات متعدد و مراجعه‌های بسیاری نیاز دارد. به همین دلیل تنها با یک‌بار مراجعه، نمی‌توانید همه هزینه‌ها را پرداخت کنید. استفاده از پرداخت قسطی در خدمات دندانپزشکی باعث می‌شود که بتوانید با هزینه‌ای متعادل، درمان خود را به اتمام برسانید.

باوجوداینکه هزینه‌های دندانپزشکی می‌توانند با پرداخت قسطی مسیری ساده و به‌صرفه‌ای را طی کنند، اما بسیار از افراد از شرایط اقساطی برای این نوع درمان بی‌خبر هستند. شاید به همین دلیل است که اگر به آمارهای جستجو در سطح وب نگاهی بیندازیم، عبارت‌هایی مانند هزینه عمل بینی اقساط را بسیار پر جستجو تر از عبارت دندانپزشکی قسطی خواهیم دید. اما بهتر است بدانید اگر برنامه پرداخت مناسبی را پیدا کنید، به‌طورقطع تا آخرین مراحل درمان را به‌خوبی و بدون فشار مالی طی می‌کنید.

دندانپزشکی با کمترین هزینه ممکن در سراسر ایران

قسطا، بهترین شرایط پرداخت قسطی برای دندانپزشکی با کمترین هزینه

انتخاب خدمات دندانپزشکی اقساطی به‌اندازه خرید کالاهای قسطی ساده نیست. در حقیقت ابتدا لازم است برای انتخاب یک مرکز درمانی که به‌صورت قسطی فعالیت کند، وقت زیادی را صرف کنید. اما راه بهتری هم وجود دارد. قسطا یک شرکت معتبر درزمینهٔ صدور کارت اعتباری اقساطی است. با خرید قسطا، می‌توانید در هر مرکز خدمات درمانی، درمان دندان خود را کامل کنید و بقیه فرایند پرداخت را به قسطا کارت بسپارید.

در حقیقت شما می‌توانید از همه نقاط کشور، برای دریافت این کارت اعتباری معتبر اقدام کنید تا در کمتر از 5 روز کاری، اعتبار موردنظر برای شما فراهم شود. برای استفاده از این کارت و شروع پرداخت اقساط، نیاز به شخصی به‌عنوان ضامن ندارید و تنها با ارائه گردش حساب و چک صیادی به‌سادگی می‌توانید روند درمان خود را بدون دغدغه هزینه‌های سرسام‌آور شروع کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز