خبرگزاری کار ایران

وکیل ایرانی طلاق و خانواده در کالیفرنیا

وکیل ایرانی طلاق و خانواده در کالیفرنیا
کد خبر : ۱۵۴۷۴۴۷

طلاق و جدایی برای ایرانیان مقیم خارج از کشورعلاوه بر ابعاد روانی و عاطفی با چالش های متعددی همراه است. اکثر دادگاهها در اغلب ایالت ها در خصوص طلاق رویه واحدی دارند. از آنجا که ایرانیان مقیم خارج از کشور در هر کجای دنیا که باشند در احوال شخصیه مانند طلاق، تابع قانون دولت متبوع خود می باشند.

اگر در خارج از کشور ساکنید پیشنهاد می شود برای دعاوی خود با یک وکیل ایرانیان خارج از کشور مجرب و مسلط به قوانین خانواده و طلاق مشورت کنید تا با توجه به اختلافات فرهنگی و قانونی، موفقیت شما در پرونده را تضمین کند. چنانچه به دنبال وکیل ایرانی طلاق در کالیفرنیا جهت دعاوی خانواده هستید، پیشنهاد می شود این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

قوانین طلاق در کالیفرنیا

در قوانین آمریکا از جمله ایالت کالیفرنیا، دو نوع طلاق مبتنی بر تقصیر و طلاق بدون تقصیر وجود دارد. در گذشته زوجین مجاز به خاتمه دادن به زندگی مشترک خود به دلیل تقصیر می بودند اما در حال حاضر عمده ایالت ها طلاق بدون تقصیر را نیز می پذیرند.

اگر قصد همکاری با یک وکیل طلاق مجرب برای پیگیری پرونده های خود به صورت وکالتی را دارید، در صفحه بهترین وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور شما را به طور کامل در این مورد راهنمایی کرده ایم.  

از موارد طلاق بدون تقصیر می توان به شکست غیر قابل جبران زندگی، ناسازگاری زوجین و جدا زندگی نمودن را نام برد و در طلاق مبتنی بر تقصیر یکی از زوجین باید ثابت کند طرف مقابل مرتکب اشتباهی شده است و دلیل آن می تواند خیانت، خشونت خانگی، بیماریهای روانی و... باشد. در بعضی از ایالت های آمریکا لازم است زوجین قبل از صدور حکم طلاق مدتی را از هم جدا زندگی کنند و این مدت جدایی در ایالت های مختلف آمریکا متفاوت است.

کالیفرنیا از جمله ایالت هایی است که با تشکیل پرونده قضایی، زوجین طلاق می گیرند و نیازی نیست که طرفین تقصیر را ثابت کنند. ولی رعایت این نکته لازم است که  زوجین باید حداقل شش ماه در ایالت کالیفرنیا اقامت داشته باشند و حداقل سه ماه قبل ار درخواست طلاق در ایالتی که قرار است طلاق در آن ثبت شود اقامت داشته باشند.

وکیل ایرانی طلاق و خانواده در کالیفرنیا

مراحل طلاق برای ایرانیان مقیم کالیفرنیا

چنانچه زوجین به عنوان اخرین راهکار راضی به انجام فرایند طلاق باشند می توانند در مورد همه مسائل ما بین خود یک توافق نامه تنظیم نموده و در مورد تقسیم اموال و مهریه و حضانت فرزند تصمیم بگیرند. در طلاق یکطرفه درخواست طلاق توسط یکی از زوجین به دادگاه تقدیم می شود و بعد از بررسی دلایل، دادگاه ضمن تعیین تکلیف تقسیم اموال و حضانت وسایر موارد تصمیم مقتضی می گیرد.

آمریکا کشوری با قوانین دموکراتیک خاص خود است. اگر به دنبال وکیل مجرب مسلط به قوانین آمریکا در ایران برای پیگیری پرونده شما به صورت وکالتی با می باشید، سعی کرده ایم شما را در مطلب بهترین وکیل طلاق ایرانیان مقیم امریکا به طور جامع راهنمایی کنیم.  

برای طلاق یکطرفه در کالیفرنیا مراحل پیچیده تری وجود دارد که عبارت است از:

  • مشاوره و بررسی مدارک توسط وکیل ایرانی
  • تشکیل پرونده برای طلاق
  • ارائه اوراق و فرم های مربوط به طلاق
  • حضور در جلسات دادگاه و پاسخ به طلاق
  • بررسی وضعیت مالی و تقسیم اموال و حل وفصل آن
  • صدور حکم طلاق

نکات حقوقی مهم برای ایرانیان مقیم کالیفرنیا

ایرانیان مقیم کالیفرنیا به دلیل داشتن تابعیت دوگانه و همچنین اموال مشترک ناچار به رعایت قوانین هر دو کشور می باشند و برای انجام امور حقوقی می توانند از طریق دو سامانه ثنا و میخک به وکیل ایرانی وکالت دهند و مراحل احراز هویت و وکالت و پیگیری امور حقوقی در ایران بدون نیاز به حضور موکل در ایران خواهد بود.

قوانین طلاق ایرانیان مقیم کالیفرنیا

طلاق ایرانیان مقیم کالیفرنیا  به دو صورت توافقی و یکطرفه است. در طلاق توافقی زوجین نسبت به کلیه مسائل مالی و غیرمالی مانند تقسیم اموال و حضانت و ... توافق می کنند ولی در طلاق یکطرفه یکی از زوجین درخواست داده و چنانچه زوجین مدت زمانی را جدا زندگی کرده باشند طلاق انجام می شود.

قوانین مهریه ایرانیان مقیم کالیفرنیا

در کالیفرنیا و آمریکا قوانین مهریه متفاوت از ایران است و چیزی به نام مهریه در سند ازدواج آنان وجود ندارد اما از آنجا که در مورد ایرانیان مقیم کالیفرنیا بدون در نظر گرفتن محل سکونت، مهریه حق قانونی و شرعی زن است، در زمان طلاق می تواند به عنوان تعهد مالی مورد مطالبه قرار گیرد. در کالیفرنیا مهریه زوجه جزء اموال مشترک در نظر گرفته نمی شود بنا براین شامل قاعده تقسیم اموال هم نخواهد بود.

قوانین حضانت فرزند ایرانیان مقیم کالیفرنیا

موضوع حضانت فرزند از جمله قوانین  مهم در امریکاست و در هر ایالتی از جمله کالیفرنیا عواملی مانند سلامت روحی و روانی فرزند تحت حضانت، رفاه والدین، وضعیت اقتصادی والدین و ... در تصمیمات دادگاه در مورد حضانت نقش اساسی دارد. در کالیفرنیا فرزند در سن 18 سالگی بالغ محسوب شده و اصطلاحا به "سن اکثریت" می رسد و از این سن به بعد از مدار حضانت خارج می شود.

وکیل ایرانی طلاق و خانواده در کالیفرنیا

وکیل طلاق در کالیفرنیا

اگر ایرانی بوده و مقیم کالیفرنیا می باشید پیدا کردن یک وکیل طلاق در کالیفرنیا می تواند بسیار دشوار باشد. وکیل طلاق در کالیفرنیا به دلیل تجربه کاری در نظام حقوقی ایران می تواند برای موکلینی که موضوعات حقوقی مرتبط با قوانین ایران را دارند بسیار کمک ارزشمندی باشد.

وکیل ایرانی طلاق در کالیفرنیا

بهترین وکیل ایرانی طلاق در کالیفرنیا فردی است که جدا از اطلاعات حقوقی داخل کشور از وضعیت کلی قوانین طلاق در سطح بین المللی نیز اطلاعات کافی داشته باشد. زوجین مقیم کالیفرنیا می توانند در پرونده های خانواده بدون نیاز به حضور فیزیکی در ایران یا کنسولگری به کمک وکیل ایرانی طلاق در کالیفرنیا طلاق خود را ثبت نمایند.

چنانچه ایرانی مقیم کالیفرنیا هستید و بنا به دلایلی با موضوع طلاق، مهریه، یا تنفیذ حکم طلاق خارجی در دادگاه ایران مواجه شده اید بهتر است با یک وکیل ایرانی طلاق در کالیفرنیا مشورت کنید تا در مورد حقوق و تعهدات خود اطلاعات کافی به دست آورید.

وکیل خانواده در کالیفرنیا

یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب بهترین وکیل خانواده در کالیفرنیا، در نظر گرفتن تجربه کاری او با ایرانیان مقیم خارج از کشور است. وکیل خانواده در کالیفرنیا باید با قوانین آمریکا و ایران آشنایی داشته باشد که بتواند درچهارچوب قوانین هر دو کشور وضعیت حقوقی فرد را بررسی نماید.

وکیل ایرانی خانواده در کالیفرنیا

همان طور که گفتیم ایرانیان مقیم کالیفرنیا در خصوص مسائل مربوط به طلاق و مهریه موظف به تبعیت از قانون کشور خود می باشند. بهترین وکیل ایرانی خانواده در کالیفرنیا با تجربه در زمینه کار با ایرانیان خارج از کشور می تواند خدمات حقوقی با کیفیتی را به افراد ارائه دهد.

وکیل ایرانی در آمریکا

 با توجه به اینکه بعد مسافت و موقعیت جغرافیایی می تواند مشکلات زیادی را برای هموطنان مقیم خارج از کشور به وجود آورد. برای انجام امور حقوقی و کیفری و همچنین خانواده نیاز به یک وکیل ایرانی که دارای تجربه و تخصص در این زمینه ها باشد همواره وجود خواهد داشت. چرا که موکل باید بتواند دسترسی به وکیل و گروه حقوقی او داشته و در جریان روند کامل پرونده قرار گیرد.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز