خبرگزاری کار ایران

بهترین الکتروموتور سه فاز خارجی

بهترین الکتروموتور سه فاز خارجی
کد خبر : ۱۵۳۷۰۲۶

انواع الکتروموتور سه فاز خارجی، همگی انرژی الکتریکی سه فاز را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. هرچند که کیفیت و کارایی الکتروموتورهای ایرانی در سال های اخیر بهبود یافته؛ اما بسیاری از مشتریان هنوز هم ترجیح می دهند به سراغ نمونه های خارجی بروند. اگر قصد خرید الکتروموتور سه فاز از برندهای خارجی را دارید، در این راهنما همراه ما باشید تا شما را با بهترین گزینه ‎های پیش رویتان آشنا کنیم.

 

ویژگی ها و کاربرد الکتروموتور سه فاز

مهم ترین ویژگی های الکتروموتورهای سه فاز، پایداری بالاتر و توزیع یکنواخت تر است. بنابراین کاربرد این دستگاه ها نیز در سیستم های صنعتی و کاربردهای سنگین بیشتر از سیستم های تک فاز است.

موتور سه فاز می تواند در کاربردهای حساسی مثل پمپ های صنعتی، کمپرسورها، ماشین آلات سنگین و... استفاده شود. از طرفی کیفیت ساخت، پیشرفته بودن تکنولوژی و طول عمر در موتور سه فاز برندهای خارجی از نظر تعداد زیادی از مشتریان قابل اعتمادتر است. بنابراین توجه شما را به برندهای زیر جلب می کنیم که بین الکتروموتور سه فاز برندهای خارجی بهترین عملکرد را داشته اند.

1/ الکتروموتور زیمنس

زیمنس (Siemens) را بدون تردید می توان از بهترین انواع الکتروموتور سه فاز خارجی دانست. یک برند آلمانی که از سال 1847 در حال تولید تجهیزات الکتریکی و صنعتی است. از همان ابتدا نیز حساسیت خود را در تولید محصولات باکیفیت، بارها و بارها به مشتریان ثابت کرده است.

برای خرید الکتروموتور زیمنس از نوع سه فاز، می توانید یکی از انواع ۱۰۰۰، ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور را انتخاب کنید که توان های مختلف را پوشش دهند. کاربرد آنها نیز در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، پتروشیمی، نفت و گاز، آب و فاضلاب و بسیاری از صنایع سنگین و سبک دیگر است.

یکی از مزایای رقابتی الکتروموتور زیمنس، عملکرد قدرتمند آن در شرایط کاری سخت و محیط های صنعتی است. ضمن این که با استانداردهای بین المللی انرژی مانند IE2، IE3 و IE4 سازگارند. به این ترتیب با مصرف انرژی کمتر، به کاهش هزینه های انرژی و حفظ محیط زیست کمک می کنند.

بهترین الکتروموتور سه فاز خارجی

2/ الکتروموتور ایلماز

یکی دیگر از انواع الکتروموتور سه فاز خارجی، ایلماز (Yilmaz) ترکیه است. این برند با تکیه بر بالای 60 سال تجربه، به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان گیربکس ها و الکتروموتورها در منطقه تبدیل شده است. خوشبختانه قیمت محصولات این شرکت نیز نسبت به برندهای خارجی دیگر اقتصادی تر است.

مواد اولیه باکیفیت در کنار خط تولید مدرن باعث تولید یک خروجی ارزشمند از برند ایلماز شده است. موتورهایی که از نظر بازدهی با استانداردهای بین المللی از جمله IE2 و IE3 تطابق دارند و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهند.

تنوع موتورهای این برند به اندازه ای بالا است که در خرید الکتروموتور ایلماز محدودیت زیادی نخواهید داشت. برای مثال حتی بعضی از مدل های خاص الکتروموتور ایلماز، با قابلیت هایی مانند ضد انفجار و حفاظت در برابر شرایط محیطی سخت همراه اند.

بهترین الکتروموتور سه فاز خارجی

3/ الکتروموتور ومات

در اینجا به برند ایتالیایی ومات (Vemat) که بیش از چند دهه به محصولات باکیفیت و مورد اعتماد خود معروف بوده و هست میرسیم. ومات طیف گسترده ای از الکتروموتورهای سه فاز را در توان ها و فریم های مختلف تولید می کند. الکتروموتورهای سه فاز آن نیز مختص کاربردهای صنعتی است که به توان بالا نیاز دارند.

با خرید الکتروموتور ومات، از یک طراحی ماژولار بهره مند خواهید بود که می توانید مطابق با نیازهای خاص شما سفارشی شود. از طرفی، این موتورها با درایوهای فرکانس متغیر (VFD) و دیگر سیستم های کنترل صنعتی کاملاً سازگارند. این سازگاری به کاربران امکان کنترل دقیق سرعت و گشتاور را می دهد و برای بعضی از کاربردهای صنعتی (مانند پمپ ها، نوار نقاله ها و ماشین آلات تولیدی) بسیار مهم است.

موتورهای ومات به سیستم های حفاظت حرارتی مجهز شده که از گرم شدن بیش از حد و آسیب به موتور جلوگیری می کند. علاوه براین برای کارکرد مداوم (Duty S1) طراحی شده اند که آن ها را برای عملیات صنعتی طولانی مدت مناسب می کند. این موتورها نیاز صنایع سنگین فلزی، نفت و گاز، صنایع غذایی و دارویی و... را با قدرت تأمین می کنند.

کدام الکتروموتور سه فاز خارجی برای من مناسب تر است؟

شاید موقع انتخاب بین برندهای خارجی تولیدکننده الکتروموتورهای سه فاز، کمی سردرگم شوید. اما کافی است پیش از خرید با مشاوران فروشنده مورد نظر خود مشورت کنید تا بهترین گزینه را بر اساس بودجه تان معرفی کنند. گذشته از این، دو نکته کلی زیر برای انتخاب بین برندهای بالا وجود دارد:

  • شاید صنعت شما بزرگ و پیچیده است و به اتوماسیون صنعتی و فناوری پیشرفته نیاز دارد. در این صورت اگر بودجه بیشتری دارید، الکتروموتور زیمنس بهترین گزینه است.
  • اگر می خواهید کیفیت بالا را با هزینه اقتصادی تری داشته باشید، الکتروموتورهای ایلماز و زیمنس مناسب شما است. زیمنس در شرایط سخت صنعتی (مانند معادن) نیز ایده آل است.

خرید الکتروموتور سه فاز خارجی اورجینال از توان صنعت

انواع الکتروموتور سه فاز خارجی را در این راهنما دیدید. اما برندهای دیگری هم هستند که شاید برای پروژه خاص شما مناسب تر باشند. پیشنهاد می کنیم که از طریق شماره ۰۲۱۳۳۹۲۴۵۵۵ با مشاوران توان صنعت در تماس باشید تا بهترین گزینه ها را با توجه به بودجه و نیازهای فنی شما معرفی کنند. پیشنهاد میکنیم حتما مقاله انواع الکتروموتور خارجی را هم مطالعه کنید.

توان صنعت با واردات مستقیم محصولات و دریافت نمایندگی از برندهای بین المللی، پاسخگوی انواع نیازهای صنعتی کوچک و بزرگ است. این مجموعه با فروش حضوری و آنلاین و با ارائه مشاوره تخصصی، در تمام مراحل از پیش از خرید تا استفاده از محصولات، کنار مشتریان گرامی خواهد بود.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز