خبرگزاری کار ایران

ویپ ایران؛ ارائه دهنده محصولات جویس و سالت نیکوتین اورجینال

ویپ ایران؛ ارائه دهنده محصولات جویس و سالت نیکوتین اورجینال
کد خبر : ۱۵۱۷۰۶۳

همه می‌دانند که هنگام خرید اقلام گران‌قیمت، مانند کیف‌های دستی لوکس و عطرهای نفیس همیشه باید مراقب محصولات تقلبی بود. بااین‌حال، حقیقت این است که این اقلام لوکس، کمترین نگرانی شما در مورد محصولات تقلبی هستند، زیرا شما به‌احتمال زیاد قبل از خرید آن‌ها کمی تحقیق خواهید کرد. محصولات تقلبی واقعا خطرناک، آن‌هایی هستند که به سلامتی شما آسیب می‌رسانند. جویس ویپ تقلبی قطعا در این دسته قرار می‌گیرد. قبل از خرید، باید نحوه تشخیص جویس اصل از تقلبی را بیاموزید.ز

 

جویس تقلبی چیست؟

بر اساس آمار، در حال حاضر ویپ‌های تقلبی در قفسه‌ فروشگاه‌های بسیاری از نقاط جهان یافت می‌شوند. این موضوع به معنای آن است که اگر به‌دنبال تجربه‌ای خوب از ویپینگ هستید، باید بتوانید دستگاه‌های تقلبی را شناسایی و از آن‌ها دوری کنید. اکثر ویپ‌های تقلبی از شنژن چین وارد می‌شوند. ده‌ها هزار کارخانه در این شهر، وجود دارد و اکثریت ‌قریب‌به‌اتفاق کالاهای الکترونیکی جهان آن‌جا تولید می‌شوند. بسیاری از کارخانه‌ها، تقریبا توانایی تولید هر نوع دستگاهی را دارند. بنابراین، تولید محصولات ویپینگ نیز جزئی از آن‌ها است.

ویپ تقلبی، ممکن است حاوی مقدار صحیحی از جویس برای تامین تعداد کام ‌های ذکر شده روی بسته نباشد. این احتمال وجود دارد که قدرت نیکوتین اشتباهی داشته باشد. مطمئنا طعم یک دستگاه معتبر را نخواهد داشت و احتمال این‌که حاوی مواد افزودنی ناایمن باشد، بالاست.

اهمیت تشخیص جویس اصل از تقلبی

تشخیص جویس اصل از تقلبی، به‌دلیل کیفیت پایین و حتی خطرناک بودن جویس‌های تقلبی، امری ضروری است. جویس‌های اصل، توسط تولیدکنندگان معتبر و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شوند. طراحی و ساختار این جویس‌ها، دقیق و حرفه‌ای است و طعم‌دهنده‌های آن‌ها طبیعی هستند. در مقابل، جویس‌های تقلبی، با استفاده از مواد ارزان‌تر و فرآیندهای تولید غیراستاندارد تهیه می‌شوند که می‌تواند به کیفیت پایین‌تر آن‌ها منجر شود.

جویس‌های اصل، از طریق فروشندگان رسمی یا مستقیما از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند. این فروشندگان، اغلب دارای مجوزهای قانونی برای عرضه محصولات اصل هستند و محصولات تقلبی در این مکان‌ها معمولا یافت نمی‌شود. جویس تقلبی، اغلب اوقات مجوز قانونی برای فروش ندارد و ممکن است برای سلامتی افراد مخاطره‌آمیز باشد. این دلایل، نشان می‌دهند که تشخیص جویس اصل از تقلبی امری بسیار مهم و حیاتی است.

عوارض استفاده از جویس تقلبی

جویس‌های تقلبی، به دلیل عدم انجام تست‌های ایمنی، خطرات متعددی برای سلامتی شما به‌همراه دارند. هیچ تضمینی در مورد مواد تشکیل‌دهنده این جویس‌ها وجود ندارد و ممکن است حاوی مقادیر فراتر از حد مجاز سرب، نیکل و کروم باشند. جویس‌ها، بسته به قدرت ویپ، بین 0.1 تا 2 درصد نیکوتین دارند.

طبق قوانین اتحادیه اروپا، غلظت نیکوتین بیش از این مقدار غیرقانونی است و تولیدکنندگان، موظف‌به درج آن روی محصول هستند. مصرف دوزهای بالای نیکوتین، می‌تواند عوارض ناخواسته‌ای مانند فشار خون بالا، ضربان قلب غیرمعمول، لرزش و حتی تشنج ایجاد کند.

علاوه‌بر خطرات سلامتی، جویس‌های تقلبی به دستگاه ویپ شما نیز آسیب می‌رسانند. استفاده از آن‌ها سبب سوزاندن سریع کویل ویپ می‌شود. در بهترین حالت، داغ شدن بیش از حد کویل، طعم جویس ویپ را خراب می‌کند. در بدترین حالت، کویل به‌طور کامل می‌سوزد و ویپ شما آسیب می‌بیند. تعویض کویل نیز هزینه اضافی برای شما به‌دنبال خواهد داشت. اگر از ویپی با تانک پلاستیکی استفاده می‌کنید، جویس‌های تقلبی می‌توانند بافت تانک را ضعیف کنند. ترکیب عناصر پلاستیک با جویس، ممکن است به سلامتی شما آسیب برساند.

ویپ ایران؛ ارائه دهنده محصولات جویس و سالت نیکوتین اورجینال

خرید جویس اصل از فروشگاه‌های معتبر

برای خرید جویس اصل، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر و رسمی همچون ویپ ایران کمک بگیرید. این‌گونه مطمئن خواهید شد که محصولی اصل و باکیفیت را به دست می‌آورید. بسیاری از تولیدکنندگان جویس، فروشگاه‌های آنلاین رسمی دارند که محصولات اصلی خود را از طریق آن‌ها عرضه می‌کنند. شما می‌توانید به وب‌سایت رسمی تولیدکننده مراجعه کرده و از طریق سایت آن‌ها خرید کنید. این روش، از نظر اطمینان از اصالت محصول و دسترسی به خدمات پس از فروش، بسیار مناسب است.

علاوه‌بر فروشگاه‌های رسمی تولیدکنندگان، فروشگاه‌های آنلاین معتبر نیز جویس‌ اصل عرضه می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، ویپ‌ایران یک فروشگاه آنلاین معتبر است که انواع ویپ و لوازم جانبی را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. محصولات این فروشگاه، اصل و باکیفیت هستند. برای دریافت قیمت پاد و سایر محصولات، به صفحه محصولات ویپ ایران مراجعه کنید.

خرید از فروشگاه ویپ ایران

ما اولین و به لطف شما، بزرگترین مرجع فروش دستگاه های ویپ (سیگارالکترونیکی – پادسیستم) و مایع (ایجوس) آنها و همچنین قطعات و تجهیزات یدکی و مورد نیاز آنها در کشور هستیم. تیم فروش و پشتیبانی ما، راهنمایی کاملی برای خرید و پشتیبانی بعد از خرید به شما عزیزانی که تصمیم گرفته اید لایف استایل سالم تری رو نسبت به سیگارکشیدن انتخاب کنید، ارائه می دهیم.

ما توانسته ایم با کسب مجوزهای مربوطه از وزارت صمت و همچنین وزارت ارشاد اسلامی، اقدام به فروش و ارائه حضوری در “ویپ ایران شو روم” و فروش آنلاین تمامی محصولات در وب سایت کنیم و با ارسال سریع در شهر تهران و پست سریع در تمام شهرهای کشور، سفارش هاتون رو به دستتون می رسانیم.

به واسطه ی مشتریان گرانقدری که داریم مدت زیادی است که به بزرگترین مرجع فروش و آموزش ویپ و ویپنگ در کشور تبدیل شدیم و تمام سعی تیم ما بر این است که به طور مداوم جایگاهمان را در میان شما عزیزان حفظ نماییم.

ما با کسب اعتماد، نماینده رسمی بسیاری از شرکت های مطرح تولید ویپ و ایجوس در دنیا هستیم و به طور مستقیم در کشور محصولات اصلی را به شما ارائه میدهیم.

متاسفانه میبایست به اطلاع شما برسونیم با توجه به بازار بسیار عجیبی! که در حال حاضر در کشور راجع به فروش دستگاه های ویپ و ملزومات آن حاکم است، ما صد درصد به شما ضمانت و قول فروش کالاهای اورجینال و اصلی را میدهیم و شما با خیال راحت میتوانید بدون نگرانی از "های کپی" و یا تقلبی بودن کالا، از ویپ ایران خرید کنید.

در کشور ما با توجه به جدید بودن این خدمات و کالاها، افراد سود جو اقدام به ساخت یا واردات انواع دستگاه های ویپ و مایع (ایجوس) های تقلبی به کشور کرده اند و همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد، اقدام به خرید و استفاده محصولاتی کنند که متاسفانه قطعا به سلامتی آنها ضربه وارد خواهد شد.

ما از سال 1396 شروع به فعالیت کردیم اما شعبه فروشگاه حضوری جدید ما، ویپ ایران شو روم در دی ماه 1397 در شهر تهران افتتاح شد که میتوانید با مراجعه به شوروم، به صورت حضوری راهنمایی و خریدتون رو انجام بدید.

ما در ویپ ایران شاهد هزاران لبخند رضایت از انتخاب این روش برای خروج از سیگار کشیدن توسط خریداران بوده ایم و این لبخند و احساس رضایت از طرف مشتریان، مهمترین دلیلی است که باعث ایجاد انرژی مثبت و احساس افتخار در تیم ما میشه. در نهایت از اینکه فروشگاه ویپ ایران را برای راه خروج از استعمال دخانیات و سیگار کشیدن انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز