خبرگزاری کار ایران

اطلس خودرو؛ برترین در خاورمیانه و آفریقا

اطلس خودرو؛ برترین در خاورمیانه و آفریقا
کد خبر : ۱۵۹۵۷۱۹

شرکت «کیا» در حال حاضر بیش از ۴۷۰۰۰ نفر کارمند در سطح جهانی دارد و هر ساله درآمدی معادل ۴۲ میلیارد دلار کسب می‌کند. شعار کیا، "نیروی شگفتی آفرین"، تعهد این برند به ارائه تجربیات هیجان‌انگیز و الهام‌بخش را نمایان می‌سازد.

به گزارش ایلنا؛ "شرکت کیا"، یکی از تولیدکنندگان بین‌المللی خودروهای با کیفیت برای تمامی اقشار، در سال ۱۹۴۴ تأسیس شد و قدیمی‌ترین تولیدکننده وسایط نقلیه موتوری در کره جنوبی است. سالانه بیش از دو میلیون و هفتصد خودرو توسط «کیا» در نه خط تولید و مونتاژ در پنج کشور تولید می‌شود و این خودروها توسط شبکه نمایندگان در ۱۵۰ کشور جهان توزیع و خدمات‌دهی می‌شوند.

شرکت «کیا» در حال حاضر بیش از ۴۷۰۰۰ نفر کارمند در سطح جهانی دارد و هر ساله درآمدی معادل ۴۲ میلیارد دلار کسب می‌کند. شعار کیا، "نیروی شگفتی آفرین"، تعهد این برند به ارائه تجربیات هیجان‌انگیز و الهام‌بخش را نمایان می‌سازد.

اطلس خودرو

شرکت اطلس خودرو، نماینده رسمی کمپانی کیا موتورز کره جنوبی، از سال ۱۳۸۶ در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیا موتورز در ایران فعال است. این شرکت نه تنها حضور یک بازیگر جدید و قدرتمند را در صنعت خودرویی کشور به ارمغان آورده است، بلکه باعث افزایش تنوع خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواسته‌ها و انتظارات مخاطبان ایرانی نیز شده است. به طور غیرمستقیم نیز رشد همه فعالان این صنعت را تسریع کرده است.

با تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای خانواده اطلس خودرو در سراسر کشور، تغییرات قابل‌توجهی حاصل شده است. این تحولات شامل تنوع در محصولات و خدمات، برگزاری طرح‌های ویژه، تحلیل و توسعه هدفمند شبکه خدمات پس از فروش، تجهیز سرویس‌های امدادی، ایجاد مسیرهای جدید فروش و استفاده از روش‌های بازاریابی هدفمند برای شناسایی و تأمین نیازهای مشتریان می‌شود.

همچنین، ارتقاء میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه‌های فروش و خدمات پس از فروش و ایجاد بستر مناسب و هدفمند برای اشتغال‌زایی و انتقال دانش نیز از جمله دستاوردهای این شرکت است.

حضور متخصصین

شرکت «کیا» با بیش از ۷۰۰ نیروی متخصص در زمینه‌های مختلف از جمله فروش، خدمات پس از فروش، انبارداری و بازاریابی فعالیت می‌کند. این تعداد نیروی کارآمد و متخصص نشان‌دهنده اهمیت بالای «کیا» در استفاده از استعدادها و توانایی‌های نیروهای انسانی برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان است. همچنین، این رویکرد به افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان به شرکت کیا کمک شایانی کرده است.

شبکه عاملین «کیا» نیز با تحلیل و توسعه هدفمند، تجهیز سرویس‌های امدادی و ایجاد مسیرهای جدید فروش، به بهبود فرآیندهای کاری و ارائه خدمات بهتر به مشتریان کمک می‌کند. به این ترتیب، «کیا» توانسته است حضور خود را در بازار گسترش دهد و رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو جلب کند.

برترین در خاورمیانه و آفریقا

شرکت «کیا موتورز» برای بهبود کیفیت محصولات و خدمات خود، اقدام به جمع‌آوری و تحلیل گزارشات کیفی – فنی (QIR) از سراسر جهان می‌کند. این گزارشات پس از شناسایی و تحلیل مشکلات کیفی، به صورت ماهانه از طریق سیستم GQIS (Global Quality Information System) به «کیا موتورز» ارسال می‌گردند.

در این راستا، "شرکت اطلس خودرو" در سال ۲۰۱۷ موفق به دریافت نشان بهترین تحلیلگر و ارائه‌دهنده گزارشات کیفی – فنی (QIR) در منطقه خاورمیانه و آفریقا از شرکت کیا موتورز شده است. این نشان در فروردین ماه ۱۳۹۷، طی همایش خدمات پس از فروش توسط مهندس محمد کاظمی، مدیر خدمات پس از فروش شرکت اطلس خودرو در دبی، دریافت شد.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
پیشنهاد امروز