خبرگزاری کار ایران

راهنمای انتخاب جعبه پیتزا با کیفیت و مناسب

راهنمای انتخاب جعبه پیتزا با کیفیت و مناسب
کد خبر : ۱۵۰۱۱۳۳

نکاتی مهم جهت انتخاب و خرید جعبه پیتزا مقوایی

جعبه پیتزا یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین محصولات بسته بندی فست فود می‌باشد. خرید و استفاده از یک کارتن پیتزا با کیفیت در مجموعه‌تان می‌تواند تاثیر به سزایی در رشد و پیشرفت فست فودتان در این بازار پر رقابت بگذارد. ما در این مقاله شما را با مهم‌ترین نکاتی که در تهیه جعبه پیتزا و سایر محصولات بسته بندی باید رعایت کنید، آشنا می‌کنیم.

انواع جعبه پیتزا

جعبه پیتزا عموما در 2 مدل کلاسیک مقوایی کرافت و ایفلوت تولید و به فروش می‌شود. همچنین محبوب‌ترین اشکال کارتن پیتزا شامل :

  • جعبه پیتزا مربع
  • جعبه پیتزا مستطیلی
  • جعبه پیتزا مثلثی
  • جعبه پیتزا چند ضلعی

می‌باشد.

تفاوت مقوای کرافت و ایفلوت در جعبه پیتزا

همانطور که بالاتر گفته شد اکثر کارتن‌های تولید شده برای نگهداری پیتزا و محصولات بسته بندی فست فود از جنس مقوایی کرافت و ایفلوت تشکیل شده اند. حال این سوال پیش میاد که تفاوت این دو مقوا در این محصولات چیست و کدام مدل جعبه برای مجموعه شما مناسب تر می‌باشد؟.

مقوای کرافت : یک نوع مقوا پر استفاده و به کار رفته در محصولات فست فودی مانند جعبه پیتزا، جعبه برگر و جعبه سوخاری می‌باشد؛ سبکی، مقاومت و قیمت به صرفه در محصولات متشکل از این نوع مقوا، از مهم ترین ویژگی های مقوای کرافت می‌باشد. گفتنی است مقوای کرافت از قابلیت چاپ پذیری و درج چاپ اختصاصی برخوردار می‌باشد.

مقوای ایفلوت : این نوع مقوا که به مقوای سه لایه نیز شناخته می‌شود، مستحکم‌ترین جنس تشکیل دهنده محصولات فست فودی و جعبه پیتزا می‌باشد. جعبه پیتزا متشکل از مقوای ایفلوت از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد و در حمل و نقل و جابجایی توسط مشتری کمترین آسیب را میبینید. همچنین این محصول مانند جعبه کرافت از قابلیت چاپ طرح‌های متنوع برخوردار می‌باشد و به صورت خام چاپی به فروش می‌رسد.

راهنمای انتخاب جعبه پیتزا با کیفیت و مناسب

ویژگی و انتخاب جعبه پیتزا با کیفیت

یک جعبه پیتزا با کیفیت و استاندارد متشکل از یک مقوای بهداشتی درجه 1، مقاوم در برابر فشار و حمل و نقل، سایز استاندارد و قیمت مناسب می‌باشد. در ادامه به بررسی هر یک از موارد گفته شده می‌پردازیم.

  • بهداشت

یکی از نخستین و مهم‌ترین عواملی ک در هنگام خرید جعبه پیتزا باید به آن توجه نمایید. نوع مقوا و بهداشت آن می‌باشد. از انجایی که این محصولات با خوراکی مجموعه شما ارتباط مستقیم دارند توجه به بهداشت آن‌ها بسیار حایز اهمیت می‌باشد. یک جعبه دارای مهر و نشان استاندار مانع از انتقال آلودگی ها به پیتزا می‌شود و مشتری با خیال راحت می‌تواند از آن استفاده نمایید.

  • سایز و اندازه

تهیه جعبه پیتزا باید متناسب با سایز و ابعاد پیتزایی ک سرو می‌کنید باشد. خرید جعبه پیتزا در ابعاد نامتعارف می‌تواند مشکلات زیادی در حمل و نقل و جابه جایی توسط مشتری ایجاد نماید. و همینطور باعث پایین آمدن کیفیت مجموعه شما می‌شود

  • مقاومت

مقاومت یکی دیگر از نکاتی است که باید به ان توجه نمایید. یک جعبه پیتزا مقاوم در حمل و نقل توسط مشتری و همچنین حرارت کمترین اسیب را میبیند؛ همینطور از غذای شما محافظت می‌کند. ارایه یک پیتزای گرم، سالم با طعم ماندگار چیزی است که مشتریان به دنبال ان هستند تا مجموعه شما را نسبت به سایر مجموعه ها متمایز کنند.

  • چاپ

از دیگر نکاتی ک در جلب توجه مشتریان و ایجاد رضایت بین آنها تاثیر مثبتی دارد، شکل ظاهری جعبه پیتزا با یک کیفیت چاپ و رنگ بالا می‌باشد. استفاده از یک جعبه غیر استاندارد با کیفیت چاپ و رنگ پایین موجب بو گرفتن پیتزای داخل جعبه و در نتیجه افت میزان رضایت مشتریان می‌شود.

  • مونتاژ آسان

توجه به نوع بسته بندی در مجموعه‌های شلوغ و پر رفت امد که راندمان کاری در آنها مهم است بسیار حایز اهمیت می‌باشد. جعبه پیتزا ی شما باید به گونه‌ای باشد که در سریعترین زمان سرهم شود و زمان و انرژی زیادی از کارمندان هدر نرود.

  • تبلیغات و چاپ اختصاصی

جعبه پیتزا و سایر محصولات کارتنی از قابلیت چاپ سفارشی شما برخوردار می‌باشند. شما می‌توانید با درج لوگو برند، ادرس، شماره تماس و سایر طرح‌های چاپی جذاب بر روی جعبه پیتزا خود، گام بلندی در منحصر به فرد کردن مجموعه‌تان و همچنین در بازاریابی و ایجاد رضایت مشتری بردارید.

شرکت یکجاپک یکی از مجموعه‌هایی است که از صفر تا صد کار اختصاصی شما را توسط طراحان مجرب، طراحی کرده و اقدام به چاپ می‌نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع چاپ می‌توانید به وبسایت یکجاپک مراجعه نمایید.

راهنمای انتخاب جعبه پیتزا با کیفیت و مناسب

  • قیمت

انتخاب یک تامین کننده مناسب جهت خرید یک جعبه پیتزا مقرون به صرفه با قیمت اقتصادی می‌تواند به نفع مجموعه‌تان باشد. شما می‌توانید این محصولات را در خرید عمده و تعداد بالا با قیمت مناسب تری تهیه نمایید.

کلام آخر

موارد بالا چند ویژگی مهم در محصولات بسته بندی پیتزا بود که با رعایت آنها می‌توانید در ارتقا مجموعه‌تان تاثیر چشم گیری بگذارید. همچنین جهت مشاوره رایگان در مود تهیه جعبه پیتزا کافی است با شماره 09129435375 با ما تماس حاصل فرمایید. 

شرکت یکجاپک یکی از شرکت‌های صاحب نام در تولید ملزومات فست فودی و جعبه‌های بسته بندی سوخاری می‌باشد؛ که توسط بروزترین دستگاه‌های تولید و چاپ در کارخانه و همچنین با کیفیت ترین جنس مقوا چاپی وخام اقدام به تولید جعبه بسته بندی پیتزا می‌‍کند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز