خبرگزاری کار ایران

بهترین جراح فک و صورت و جراح بینی در تهران

بهترین جراح فک و صورت و جراح بینی در تهران
کد خبر : ۱۴۹۸۲۶۳

جراحی‌های زیبایی صورت یکی از شایع‌ترین جراحی‌های زیبایی محسوب می‌شوند. رفع نقایص صورت و داشتن چهره‌ای زیبا و دلنشین به هیچ جنسیت و سنی محدود نمی‌شود.

 

 اگر چه اکثر افراد تصور می‌کنند که بیشتر مراجعه کنندگان به کلینیک‌های زیبایی خانم هستند، اما باید بدانید که در سال‌های گذشته علاقه مردان به جراحی‌های زیبایی صورت بسیار افزایش پیدا کرده است. جراحی بینی و جراحی فک و صورت نیز جزو جراحی‌های زیبایی به شمار می‌روند. این جراحی‌ها می‌توانند در جهت زیبایی یا درمانی به کار روند و نتایج شگفت‌انگیزی به همراه داشته باشند.

از آنجایی که صورت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اعضای بدن است و ایجاد هر گونه مشکل در آن جبران ناپذیر و غیرقابل برگشت می‌باشد، انتخاب بهترین فوق تخصص جراح فک و صورت در تهران از اهمیت زیادی برخوردار است. در صورتی که پزشک مورد نظر شما دانش و تجربه کافی در زمینه جراحی بینی و جراحی فک و صورت داشته باشد، بهترین نتیجه ممکن را از جراحی به دست می‌آورید.

بهترین جراح فک و صورت در تهران

بسیاری از افراد از عوارض جراحی فک و صورت می‌ترسند و نگران این هستند که جراحی سخت آن‌ها نتیجه مناسبی به دنبال نداشته باشد. در حالی که اگر به بهترین جراح فک و صورت ایران مراجعه کنید، هرگز با این مشکلات روبرو نخواهید شد. در ادامه به معرفی بهترین جراح فک و صورت در تهران می‌پردازیم:

دکتر هومن هوشنگی

اگر بهترین جراح فک و صورت در تهران نی نی سایت را سرچ کنید، حتما با نام دکتر هومن هوشنگی روبرو خواهید شد. این پزشک نه تنها در زمینه جراحی ناهنجاری‌های فک حرفی برای گفتن دارد؛ بلکه یک ایمپلنتولوژیست و دندانپزشک حرفه‌ای نیز می‌باشد. دکتر هوشنگی موفق به کسب بورد تخصصی جراحی فک، صورت و دهان شده‌اند و جزو سهام‌داران بیمارستان آرمان می‌باشند. ایشان یکی از بهترین و معروف‌ترین جراحان در شهر تهران هستند. دکتر هوشنگی در تمام سال‌های فعالیت خود خدمات باکیفیتی را به مراجعین ارائه داده است؛ به همین دلیل در بین آن‌ها بسیار محبوب شده است. مطب ایشان در زعفرانیه قرار دارد و با مراجعه به آنجا می‌توانید از خدمات زیر بهره‌مند شوید:

  • جراحی فک و صورت
  • جراحی کیست‌های فک و صورت
  • عمل زیبایی بینی
  • ایمپلنت
  • تزریق ژل و بوتاکس

دکتر امیر شهریار

دکتر امیر شهریار، متخصص فک و صورت در پایتخت هستند و با ۱۱ سال سابقه در زمینه جراحی دهان، فک و صورت و ارائه خدمات دندانپزشکی به یکی از بهترین پزشکان تبدیل شده‌اند. این جراح فک و صورت تهران مدرک دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی نیز دارد و به دلیل تجربه و تخصص زیادی که در زمینه جراحی فک و صورت دارد، به مراجعه کنندگان خود حس آرامش خاطر و اعتماد می‌دهند. دکتر امیر شهریار از پیشرفته‌ترین تجهیزات و بهترین تکنیک‌ها برای خدمات خود استفاده می‌کند تا بهترین نتیجه را به بیماران خود ارائه دهد. خدماتی که این پزشک ارائه می‌دهد شامل موارد زیر هستند:

  • جراحی زیبایی فک
  • درمان شکستگی فک
  • درمان در‌رفتگی فک
  • جراحی دندان‌های نهفته

برای بهره‌مندی از این خدمات باید به مطب دکتر شهریار به آدرس نیاوران، کامرانیه شمالی مراجعه کنید.

دکتر فرزاد آغداشی

اگر به دنبال دکتر فک و صورت حرفه‌ای، دقیق و ماهر در شهر تهران می‌گردید، دکتر فرزاد آغداشی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ایشان متخصص فک، صورت و دهان و دارای دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی می‌باشند. همه افرادی که به این پزشک مراجعه کرده‌اند از خدمات ایشان نهایت رضایت را دارند؛ به همین دلیل برای سایر خدمات دندانپزشکی نیز همچنان دکتر آغداشی را انتخاب می‌کنند. مطب این جراح فک و صورت در تقاطع میرداماد و جردن قرار گرفته است و خدمات زیر را به مراجعین ارائه می‌دهد:

  • جراحی فک و صورت
  • جراحی زیبایی

بهترین جراح بینی در تهران

جراحی بینی ریسک بالایی دارد و تاکنون بارها پیش آمده است که بسیاری از زیباجویان از نتیجه عمل خود راضی نباشند یا حتی درگیر مشکلات تنفسی شوند. بنابراین انتخاب بهترین جراح بینی در تهران مسئله مهمی است. در صورتی که قصد انجام جراحی بینی را دارید، باید حتما پزشکان زیادی را بررسی کنید تا بتوانید بهترین مورد را انتخاب نمایید. البته ممکن است در این مسیر کمی گیج و سردرگم شوید؛ چرا که پزشکان زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند. از این رو ما لیستی از بهترین جراحان بینی تهران برای شما آماده کردیم تا در این مسیر به شما کمک کنیم:

دکتر خسرو مقتدر

اگر به دنبال بهترین جراح بینی گوشتی در تهران نی نی سایت هستید، ممکن است نام دکتر خسرو مقتدر به گوشتان خورده باشد. دکتر مقتدر متخصص و جراح گوش، حلق و بینی می‌باشند. ایشان در دوران دبیرستان در مدرسه تیزهوشان درس خوانده و با رتبه برتر در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شدند. سپس بورد تخصصی گوش، حلق، بینی و صورت خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران کسب کردند. این جراح بینی تاکنون مقالات پزشکی زیادی در مجلات و سایت‌های معتبر منتشر کرده‌ است. علاوه بر این چند جراحی خاص و ابداعی انجام داده که باعث توجه سایر جراحان از سراسر ایران شدند. از این رو به عنوان بهترین جراح بینی تهران شناخته می‌شوند. از فعالیت‌های ایشان می‌توان به حضور در برنامه سپهر دانش اشاره نمود. دکتر خسرو مقتدر در جراحی‌های خود، تنفس بیمار را در اولویت قرار می‌دهد.

دکتر مریم بحری

بسیاری از افراد معتقدند که پزشکان خانم در زمینه جراحی بینی موفق‌تر عمل می‌کنند؛ به همین دلیل به دنبال بهترین جراح بینی خانم در تهران هستند. دکتر مریم بحری یکی از بهترین جراحان بینی می‌باشد که در زمینه گوش، حلق و بینی تخصص دارد. این پزشک عضو انجمن جراحی سر و گردن آمریکا و ایران می‌باشد و بورد تخصصی خود را از دانشگاه ایران دریافت کرده‌ است. دکتر بحری انواع مختلف بینی مانند بینی گوشتی و استخوانی و بینی‌های دارای شکستگی و انحراف را به خوبی جراحی می‌کند. علاوه بر این به نظر زیباجویان توجه زیادی نشان می‌دهد، اما تنفس آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهد. ایشان از متد Natural Art استفاده می‌کند و بینی مراجعین را بر اساس تناسب سایر اجزای صورت تغییر می‌دهد. برای مراجعه به پیج بهترین دکتر عمل بینی در تهران نام dr_maryam_bahri را در اینستاگرام جستجو کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز